Stalkkaukset!

tiistai 8. lokakuuta 2013

Kauppaa + ruokailua

Eräs anonyymi oli kiinnostunut siitä, että mitä mä yleensä ostelen kaupasta. Tai mitä mä syön päivisin/vaava syö. Ajattelin nyt sitten tehä tän postauksen koska tänään kävin kaupassa, ostamassa ruokaa siis (yleensähän kaupasta ostetaan ruokaa?) :-D Ostin, tonnikalaa tomaattikastikkeessa, sweetchilikastikkeessa tms ja sitten currykastikkeessa tai jossain ihme majoneesimössössä.. Eli 3 purkkia tonnikalaa.. Sitten ostin laktoositonta/rasvatonta maitoa litran, raejuustoa 3%, Juotavaa jogurttia 2 purkkia.. Appelsiini light mehua, 6 pussia nuudeleita (liha,2x kana, 2 kasvis ja katkarapu. Sitten ison purkin paprikalla täytettyjä vihreitä oliveja, ison pullon sweet chili kastiketta, 2 pussia pastaa kermakastikkeessa. Ja vaavalle muutaman purkin hedelmäsosetta, banaania ja kesäkurpitsan. Kait tossa oli kaikki!? Ostin niin paljon kaikkea, etten voi muistaa.. ärsyttää kun hävitin sen kuitin niin ne voi laittaa hintojakaan teille että paljon noi tuli maksamaan, mutta ei ne kauheen paljon. 

Sitten, tänään toi syöminen on jäänyt vähän varjoon taas kerran. Aamulla söin sellasen annospussillisen puuroa (vadelmavalkosuklaa). Sitten söin tossa autoa ajaessa sämpylän ja sitten ruisleivästä 1/3 osan, vichyä ja 4 todella pientä kirsikkatomaattia. Karkkia tuli kyllä syötyä taas jonkun verran ja nyt ajattelin vähän suklaata syödä :-p Ja kokista <3 Sitten söin tossa kasin aikaan 3 ruokalusikallista jopa makaronilaatikkoa..  Mutta kuitenkin joka päivä oon yrittänyt syödä sen 6 kertaa edes jotain, vaikka mä sainkin taas huutia noista syömisistä ja painosta kun se ei kuitenkaan meinaa nousta. Syön kait sit vaan edelleenkin niin vähän ja epäsäännöllisesti/-terveellisesti niin se vaikuttaa super paljon. Yritän kuitenkin syödä monipuolista ruokaa ja oon yrittänyt myös lisätä noita maitotuotteita paljonkin. 

Edelleenkin mulla on kaikissa ruuissa ahmimisvaara ja todella suuri sellanen, joka tomaatissa ja kurkussa. Saatan syödä ja syödä ja syödä niin kauan että oksennan kaiken pihalle.. Mutta nykyään mulla saattaa pysyä ruuat sisällä monenmonta päivää ennen kuin oksennan, tänään oksensin sen takia kun mulle tuli yhtäkkiä ihan super huono olo.. Enkä oo muutenkaan tehny sitä enään tahallisesti niin paljon. 

Ja jos joku ihmettelee,että miksen ostanut vaavalle ton enempää ruokaa tai mitään muutakaan, niin hän juo ihan tavallista maitoa, eli korvikkeita ei meilla tarvita muuta kuin hätätilanteissa sillon tällön koska niitä löytyy edelleenkin kaapista vaikka kuinka monta tönikkää :D Ja pilttejä tulee syötettyä ainoastaan sillon kun ollaan menossa johonkin, muuten teen kaiken ruuan itse pikkuselle ja lähes perus kotiruokaa puuroa aamulla, puuroa illalla + sekaan purkillinen sosetta ja tosta puurosta yleensä jää silleen , että on aamuksikin valmiina koska mua ärsyttää aina keitellä heti aamusta jotain puuroa kun käytän itselläni noita annospusseja :D  Meillä syödään siis ihan peruskotiruokaa, makaroonilaatikosta, jauhelihasoppaan.. Mä en jaksa tehä mitään kauheen erikoisuuksia ainakaan joka pv, että ihan normi meiningillä mennään. Tykkään paljon erilaisista salaateista ja teen niitäkin itse, jos en jaksa tehä mitään ruokaa niin annan vaavalle purkkimössöä ja syön itse raejuustoa ja tonnikalaa :-D Mutta siis toi on ihan hätätapaus jota ei tapahdu edes kerran viikossa. 

Muthei, eiköhän tässä ollut nyt sellanen tarpeellinen tieto.. Jos jotain kiinnostaa vielä tietää niin saa kysyä, vastailen kyllä :-D


XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Hei kiva postaus..syöt aika erilaista safkaa kuin mä..en oo ikinä syöny nuudeleita tms..:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni, juu mulla on aika perus ruokavalio ainakin omasta mielestä.. Et oo koskaan syöny nuudeleita O_O Suosittelen kyl :-D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)