Stalkkaukset!

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Kokkausta

Tuli tossa mieleen kun tein tossa ruokaa, että voisin tehä postauksen mun tän päivän ruuasta.. Tätä postausta on pyydetty multa moneen kertaan niin eiköhän nyt ois sitten sen aika..

Mä en oikein tiedä mikä tän ruuan nimi on kun oon itse soveltanut tätä kaikin mahdollisin tavoin, mutta löysin tän ohjeen joskus kauan sitten yhdestä blogista ja rakastuin siihen ihan täysin.. Tähän tarvitaan...

1pussi pastaa esim kermakastikkeessa, mutta myös juustokastikkeessa käy oikein hyvin. 
Oman maun mukaan tonnikalaa, kinkkua, kanaa tai vaikka jauhelihaa tai vaikka kebablastuja :D
Valkosipulin kynsiä, tai sitten niitä palloja, myöskin oman maun mukaan.
Sipulia
Tomaattia
kesäkurpitsaa
pieni loraus ruokakermaa
Oliveita
Sitten haluamiaan mausteita voi laittaa ihan miten itse tykkää, mä laitoin sweetchili kastiketta..
Tossa ylhäällä on nyt kaikki mitä tähän tarvitsee mutta mä voin nyt kertoa teille miten itse tän tein.. 
Keitin pastaa kermakastikkeessa yhden valmispussillisen.
Lisäsin joukkoon kun pasta oli valmis niin tonnikalaa tomaattikastikkeessa, kirsikkatomaatteja puolitettuina, ison sipulin, pari valkosipulin kynttä, kesäkurpitsaa paloteltuna pieniks paloiks, oliveita ja sitten vähän kermaa ja annoin niiden olla hetken kattilassa kiehumassa, silleen että tomaatit ja muut oli pehmennyt. 

Sitten vaan sweetchili kastiketta päälle ja syömään <3 Mä voisin elää tällä ruualla vaikka koko loppuelämäni :-D Raejuustoa voi myös lisätä ja sinihomejuustoa, tohon ruokaan voi tunkea oikeestaan kaikkea mahdollista mitä kaapista löytyy ;) +tää on ehkä maailman helpoin ruoka, jopa herra XXXX osaisit tehdä tota :--D 

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. Mua ärsyttää etten ottanut kuvaa tosta ruuasta, ehkä sit ens kerralla :-D

    VastaaPoista
  2. moikka kyllä mä laitan parempaa ruokaa ku sä ja muutenkin mä oon parempi ja vahvempi no ei tässä muuta ajattelin vaan ilmoittaa, hyvää illan jatkoa vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmaan aika moni muukin ihminen tekee mua parempaa ruokaa, eikä se muuten haittaa mua ollenkaan :-D Mulle riittää se, että mun tekemät ruoat kelpaa mun miehelle ja muksuille. Ja miten toi vahvuus liitty tähän asiaan? o_o

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)