Stalkkaukset!

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Hetelmää ;-D

Pitäsköhän mun päivitellä jotain järkevää tänne? Ei mulla tosin kyllä pyöri nyt just mitään järkevää mielessä, mutta kerron taas vähän vauvahömpötystä tähän väliin :-D mun kaikki lukijat on varmaan todella tylsistyneitä ja ennen kaikkea nää anonyymit järkyttyneitä, että ei mitään järkeä -.- Mutta kun mä oon niin innoissani tästä hetelmästä , etttei mitään rajaaa.... Pelkään vaan nimittäin, että mun pilvilinnani romahtaa kohta kun oon niin onneissani tästä kaikesta ja leijailen päivästä toiseen pilvissä..  Miehestä, vauvasta yms :-D Mulla on nimittäin maailman ihanin mies ♥ Parempaa ei vois osata ees toivoa.. Saan niin kauheesti tukea ja turvaa, toki olen myös herra X:än kanssa puhunut mutta se nyt on ollut omituinen viime aikonia niin oon ehkä aika paljonkin antanut hänen olla ja keskittynyt ihan johonkin muuhun. . . Mutta kuitenkin herra XXXX:ä on maailman parasta ♥ Ja lässytys jatkuuuu!!!  

Sitten asiasta toiseen taas.. Mä oon nimittäin pelännyt henkeni edestä, että saan keskenmenon, stressaamisen, syömisten ja kaiken muun mahdollisen ja mahdottoman takia... Mutta en oo sitten taas puhunut ennen tätä päivää pahemmin asiasta, koska oon vaan yksinäni mielessäni miettinyt tätä kaikkea.  Oon pelännyt, että kaadun vaikka jossain mahalteen ja sit se on menoo ja hedelmä on liiskana.. Soitin nyt sitten aamulla (tänään siis).. Neuvolaan ja puhuin asiasta kun mulla on niin kauheen epävarma olo koko tän raskauden ajan.. (vaikka mulla ei oo viikkoja tosiaan montaa vielä) Mutta se neuvolatäti on maailman ihanin ja se sano, että voin mennä käymään siellä ultrassa ja mähän menin tottakai :-D Täti sano ''Kyllä mä johonkin väliin sut saan tungettua, että saadaan selvyys siitä, että pikkuisella  on kaikki hyvin'' :-D  Ja meiän hedelmä on oikein vilkas ja reipas kaveri ♥ Eli kaikki on ihan loistavasti!! Eikä mitään syytä huoleen, vierähti kyllä aikamoinen kivi sydämeltä taas kerran! Varmaan sellaset ihmiset jotka on ollut raskaana niin tietää sen kauheen huolenaiheen siitä, että entä jos kaikki ei meekkään hyvin.. Kyllähän mä toki taas kerran pelkään sitä synnytystäkin, mutta mulla on aikaa stressailla siitä vielä vaikka kuinka paljon :-D Mä oon tästä hedelmästä enemmän kuin innoissani ja toivon että herra XXXX:kin olisi... :-D Mulla on kauheita vauva hölötyksiä joka päivä, kirjottelen muutamilla vauvapalstoillakin kaikkia mahdollisia ja mahdottomia vauvajuttuja -.-'' Oon sekoomassa?

Herra XXXX:n kanssa meillä menee ihan loistavasti ja elämä on muutenkin ihanaa. paljonpaljon ihanempaa kuin muutamia kuukausia sitten ♥ Ja ootan kuin kuutanousevaa että meiän rakkauden hedelmä kasvaa ja syntyis pian ♥ 

XOXO: Nansku

10 kommenttia:

  1. Aiotteko muuttaa yhteen asumaan lähiaikoina?asutkos muuten rivaris vai minkälaises kämpäs?Hyvä et hedelmä voi hyvin,ja hyvä kun kerrot huolista neuvolas..Niiden työhän on auttaa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tarkoituksena olis muuttaa yhteen tuon miehen kanssa, niin pian kuin mahdollista vaan.. Asun tällä hetkellä rivarissa, aika normaalissa kämpässä :-D En nyt sen tarkemmin viitsi alkaa sitä tänne kertomaan koska mulla on jo pieni epäilys siitä että yks mun tuttuni lukee tätä blogia -.-''
      Juu kyllä oli todella helpottava saada tietää, että hedelmällä on kaikki hyvin ja hän kasvaa kovaa vauhtia.. ♥ Oikeestaan ihan täydellinen tieto, koska pelkäsin niin kovasti ettei sillä ole kaikki kunnossa. Totta sekin, että se on neuvolatädin työtä vain , mutta tota.. Yks neuvolatäti viime raskaudessa sano että kyllä se kakara siellä kasvaa turha siitä on huolehtia... :-D Eikä ottanut mua ultraan vaikka olisin kuinka halunnut, sairaalaan kyllä ottivat kun miljoonaan kertaan sanoin että haluan tietää kaiken olevan kunnossa. En tajua miten noin törkee ihminen edes voi olla töissä jossain neuvolassa...

      Poista
  2. Oho no ne henkilöt jotka kohtasit ekassa raskaudessa oli kyllä aivan väärällä alalla..toki ensimmäistä odottavat äidit voi olla liikaakin huolissaan jne.mut ei tod.oikeuta puhumaan törkeästi ja vähättelemään toisen huolta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo
      joo.. oon kyllä aivan samaa mieltä, muutamaan kertaan kyseinen
      neuvolatäti mulle tiuskas silleen että aloin itkemään.. toki herkässä
      tilassa olin tiedän sen,mutta tossa ammatissa luulis että ymmärtää vähän
      muitakin kuin itseään :)

      Poista
  3. mmh kiitos kehuista rakas ♥ kiitos myös aamuisesta käheestä puhelusta ;-) tiedät että täältä saa aina tukea :) hedelmälle terveisiä.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos rakkaus ja hedelmältä terveisiä takasin isille :)

      Poista
  4. odotan innolla hedelmän näkemistä ;-) ♥

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)