Stalkkaukset!

perjantai 11. lokakuuta 2013

Pelkoni

En jaksanut tehdä tota mun ja vaavan vaatepostausta vielä koska en oo kerennyt miettimään sen kummemmin, että mitä mä siihen kirjottelisin ja kertoisin. Mulle ei oo koskaan noi vaatteet ollut silleen, että pitäs olla niin kauheen merkkivaatteita vaan ne jotka näyttää hyvältä ja silleen niin ne kelpaa mulle oikein hyvin. Mutta kerron noista vaatteista lisää sitten, kun teen sitä vaatepostausta joskus.. Ehkä lähiaikoina jo.. Mietin, että olisin tehnyt tai edes alottanut sitä tänään, mutta ei noi vaatteet mua niinkään kiinnosta.. 

Mutta löysin yhestä mun seuraamasta blogista mielenkiintosen aiheen: Pelkoni.. Mä voisin teille vähän kertoa mun muutamasta pelosta ja siitä mitä mä pelkään. Mä oon sellanen ihminen että pelkään vaikka mitä turhiakin asioita, nyt mun lukijat kertoilee varmaan että miten ne on paljon rohkeempia ja parempia kuin minä kun ne ei pelkää mitään ;___; Arvatkaa kuin paljon kiinnostaa? Tästä saattaa nyt tulla aika pitkä postaus kun mulla tosiaan noita pelkoja riittää vaikka kuinka paljon. 

HÄMÄHÄKIT/KÄÄRMEET/IGUAANIT: Nyt oon oppinut jo vähän enemmän suodattamaan noita kuvottavia otuksia , mutta ennen olisin voinu tappaa itseni sen takia kun näin hämähäkin kun mua alko ällöttämään, kuvottamaan ja kaikkea muuta mahdollista.. En voi sietää niitä ollenkaan. Käärmeet, musta tuntuu et ne on helvetin limasia ja kuvottavia otuksia, ne syö rottia ja hiiriä joita mä olen pitänyt lemmikkeinä (TAPPAJAT)!!!!!!! Yhdellä tutulla oli sellanen sairaan ruman näkönen iguaani joka näytti aina kieltä kun sen ohi käveli. Kerran sitten kun menin tän mun tutun luokse niin se helvetin elukka roikku verhoissa enkä huomannu sitä ku vasta sillon kun sen häntä oli mun olkapäällä -.-'' Oli kuulkaa sydänkohtaus hyvin lähellä sinähetkenä :D Muistan sen niin elävästi, etten oo todellakaan halunnut enää koskaan nähä sellasia. 
KUOLEMA/KUOLLEET IHMISET: Pelkään kuolemaa ihan sikana, vaikka oonkin toivonut moneen kertaan, että olisin kuollut! Ja kuolleet ihmiset, oon muutaman kerran nähnyt kuolleen ja olisin voinut itsekkin kuolla samantein siihen paikkaan.. Se on ehkä maailman kauhein asia!! 
LÄHEISTEN MENETTÄMINEN: Pelkään ihan ylipaljon joka päivä, että menetän jonkun mun rakkaimmista ja läheisimmistä ihmisistä.. Tää pelko on piinannut mua varmaan jonkun ikuisuuden jo.. Johtuu ehkä siitä , että oon tosiaan menettäny monta mun läheistä ihmistä. Varmaan kaikilla muillakin on sama pelko, mutta mä en uskalla olla onnellinen mistään kun pelkään koko ajan, että menetän läheisimmät.. Yhdessä vaiheessa en edes uskaltanut tutustua kehenkään koska pelkäsin kuollakseni, jos tykästyn johonkin niin menetän sen samantein. Esim: Rakastan herra xxxx:ää maailman eniten, mutta pelkään sydämeni pohjasta koko ajan päivästä toiseen että menetän hänet tavalla tai toisella. Ehkä eniten sillä, että jotain tapahtuu tai sitten sillä että teen jotain todella tyhmää ja kaikki kaatuu. Ja sekin ,että pelkään jopa tän mun pelon pilaavan kaiken.
KUMMITUKSET: Toisaalta pelkään niitä ja toisaalta taas en. Mua jotenkin houkuttelee ihan sikana kummitukset, uskon niihin ja kaikkee tämmöstä, mut silti pelkään niitä ylikaiken :-D Oon outo tiedän. Tää ei ehkä oo niin kauhee pelko kuitenkaan, mutta kirjotin nyt senkin tähän joka tapauksessa.
LIHOMINEN: Tää on ihan paska juttu oikeesti ja tiedän, että tästä tulee sanomista niin paljon kuin jaksatte kirjottaa vaan, mutta otan kaiken vastaan avosylin kerta tän itse tänne kirjotinkin :-D Mutta pelkään yli kaiken että lihoon, tää pelko nyt on seurannut mua vuosikaudet ja joo, olen puhunut tästä pelosta vaikka kenen kanssa, mutta en tunnu pääsevän siitä yli enkä ympäri, toisinaan mulla menee hyvin ja en ajattele koko asiaa mutta toisinaan taas elämästä tulee paskaa. 

Mulla on myös sellasia pelkoja ollut jotka on mennyt ohi, en uskaltanut liikkua yksin rappukäytävässä (tähänkin pelkoon liittyy muutama muu tekijä mutta, en niitä nyt ala tähän kertoilemaan koska tästä postauksesta tuli muutenkin liian pitkä), enkä käydä pesutuvalla, mulle oli ihan sama kuka mun kanssa kulki rapussa tai pesutuvalla niin uskalsin mennä.. Vaikkapa naapurin papparainen niin pystyin ihan hyvin menemään ei ollut mitään ongelmaa, mutta yksin jos menin niin juoksin mahdollisimman nopeesti pihalle ja yleisemmin sain paniikkikohtauksen ennen ku pääsin ulos.. Sitten kaupassa käynti oli yhtä helvettiä ja pelkäsin sitä enemmän kuin mitään. Mutta oon siitäkin päässyt yli  vaan käymällä kaupassa ja silleen, en tiedä jotenkin ihmeellisesti se on loppunut ajan myötä :D 

Kait mulla jotain muitakin pelkoja on, mutta tässä nyt sellaset jotka tuli päällimmäisenä mieleen kun aloin tätä postausta tekemään. 

XOXO: Nansku

8 kommenttia:

  1. Hyvä postaus,oot tehny mun mielestä viime aikoina kiinnostavia postauksia:-)ja mua ainakin kiinnostaa just et mistä ja kuinka usein ostat vaatteet itselle ja muksulle,minkä tyylisiä pidät ja noin..Hyvä just jos et oo ns.muodin orja ja tuhlaaja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, että oot tykänny :'D Oon tosiaan yrittänyt vähän panostaa näihin kirjotuksiin viimeaikoina että olis jotain muutakin kuin mielenkiinnotonta angstipaskaa :) Voin yrittää tässä lähiaikoina tehdä jonkunlaisen vaatepostauksen..

      Poista
  2. moikka jälleen todella huono postaus aivan kamalaa luettavaa,tykkäsin enemmän,kun valitit vaan sun elämästäsi ja kaikki oli paskaa,tällänen perussuomalainen olen toisilla ei saa mennä hyvin,muuten oon heti kateellinen,negatiivisuus ja paskan puhuminen toisista ihmisistä on mun juttu.mä oon paras haista sä vaan paska,no ei tässä muuta tällä kertaa,toivottavasti sulla on kamala päivä edessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, ihanaa kuulla että mun elämä vaikuttaa sun mielestä paskalta ja mun kirjotukset on kamalia <3 Mä suorastaan voisin rakastua suhun sun negatiivisuuden takia. Ahh
      PS: Mulla on ollut ihan loistavanjäätävä ja ihana päivä mun rakkaiden kanssa!!!! MÄ OON NIIN RAKASTUNUT, ETTÄ MUN ELÄMÄ ON NIIN IHANAA JA MAHTAVAA, ETTET OSAA EES KUVITELLAKKAAN!!! RAKKAUS ON OIKEESTI NIIN IHANAA JA ELÄMÄKIN... MMMMH <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Poista
  3. JOOO MULLAKIN ON OLLUT HIENO PÄIVÄ MUN TELKKARIN KAAA,kyllähän mä tiedän,että rakastaisit mua,jos vaan tietäisit kuinka hyvä jätkä mä oikeesti olen,kaikki aina rakastuuu muhun,mutta silti mulla ei ole ketään ketä mä rakastaisin,hyvää yötä vaan :) toivottavasti näet painajaisia :=?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan molemmat että nähdään painajaisia, vaikka toisistamme jos ei sitten mistään muusta :---D Enkä kyllä yhtään ihmettele miksei sulla oo ketään, en ollenkaan.. Säkin varmaan löydät itse sen syyn kun vähän tutkiskelet itsees vaikka peilistä tms.. :-) Voiko itserakkaaseen ihmiseen rakastua?

      Poista
  4. no toi kyllä oli liikaa,en tiennyt,että olet noin ilkeä ihminen oikeesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän että oon ilkee ihminen, mutta en itserakas vaikka kaikki niin väittääkin :-)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)