Stalkkaukset!

torstai 3. lokakuuta 2013

Pilvilinna

Heipparallaa rakkaat lukijat ♥ Kiitos tuhannesti kaikille jotka on jaksanut lukea mun blogiani näin kauan, vaikka täällä on ollut kaiken maailman paskaa päivästä toiseen :'D Kuten ootte huomannut varmaan, niin en mä ole niin kauheesti nyt jaksanut angstailla tai mitään muutakaan. Musta tuntuu, että oon pitkästä aikaa niin maailman onnellisin ihminen, ettei mitään järkeä! Oon löytänyt sellasen ihmisen joka on tullut mulle niin maailman tärkeimmäks/rakkaimmaks , etten voi sanoin vaan kuvailla sitä asiaa. Kuinka moni tietää sen tunteen kun on rakastunut ihan korviaan myöten? Ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä yhtä ainoota ihmistä, tekis mieli olla koko ajan tekemisissä tän ihmisen kanssa, soitella , kirjotella ,nähdä.. Ihan kaikkea kunhan vaan olis tekemisissä tämän kanssa. 

En osaa kuvailla tätä rakkauden määrää vaan :-D Vaikka mä päätin aikasemmin, että oon varovainen mun tunteideni kanssa ja sen, etten rakastuis niin kauheen helposti ainakaan kehenkään. Emmä voi sitä noin vaan päättää!! Tää vaan tapahtu silleen POKS ja rakastuin.. Rakkautta ensisilmäyksellä siis♥ Musta tuntu koko ajan kyllä tämän ihmisen seurassa, että tää on se oikee.. Musta tuntuu paremmalta kuin koskaan, voitteko kuvitella että mä olen oikeesti onnellinen ja leijailen jossain ihmeen seitsemässä taivaassa? Mä oon varmaan hokenut tätä koko ajan, mutta!!!! OLEN NIIN RAKASTUNUT, ETTEN VAAAAAN VOI SILLE MITÄÄN :-D

Anteeks nyt miljoonasti teille ihanille anonyymeille jotka tulette rageemaan tälle "läskille ämmälle" kaikesta tästä mitä oon kirjottanut tänne ja kertomaan siitä miten mun pilvilinnani vielä romahtaa tässä välissä, varmasti romahtaa! En epäile sitä yhtään.. Ja todellakin tiedän ettei mun kannattais hehkuttaa asioita näin kauheen paljon.. Mutta kait ymmärrätte myös sen, etten mä vaan pysty olemaan hehkuttamatta tätä onnea?!!

Anteeks herra xxxx:älle kun sanoin, etten bloggaa tänään mutta nyt mulle tuli vaan sellanen fiilis että mun on PAKKO kirjottaa tää, koska mulla on niin ylionnellinen olo tällä hetkellä.. Mm: yhteisestä iltalenkistämme, kiitos siitä vielä ♥ Ja tästä yhteisestä tulevasta viikonlopusta, mä siis hiljenen nyt muutamaksi päiväksi tän kirjotuksen jälkeen koska pidän rakkauden täytteisin viikonlopun :-p Olkaahan kiltisti ja hauskaa viikonloppua kaikille!! Myös mun murulle ♥

♥lla: Nansku

2 kommenttia:

  1. mm kiitos ihanasta postauksesta :-) saat anteeksi kun tälläisen postauksen laitoit ;D sait niin ison hymyn taas aikaseksi ettei mitään järkee ♥♥

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)