Stalkkaukset!

tiistai 26. maaliskuuta 2013

40,1

Oon vähän sekavassa mielentilassa, jouduin eilen sairaalaan koska pyörryin..(paastosin pari päivää turvotuksen takia). Miks mä epäonnistun joka kerta tossa? Miksen mä voi olla kaunis ja laiha.. Ihmiset haluaa mut väkisin läskiks.. 
Päivystyksessä vietin siis viime yön.. edellis yön valvoin, en nukkunut silmäystäkään, mietin vaan kaikkia keinoja saada tätä turvotusta pois!! Päivystävä lääkäri ei meinannut päästää mua kotiin vielä tänäänkään..

~ Vakava aliravitsemus tms..Otteli kaikkia kokeita ja höpötteli jotain..  En edes muista kaikkea mitä se selitteli, osastopaikkaa siis jonottelen, ehkä ens viikolla joudun sinne.. Ehkä parin viikon päästä.. Aloin vaan huutamaan, ettei ne ota sinne osastolle norsuja!! Ei se hoitaja sanonut siihenkään mitään, katto vaan vähän kieroon.. Mä en halua lihoo, en todellakaan!! Mä yritin ahmia kauheet kasat kaikkea ja juoda pari litraa vettä kun menin punnitukseen, mut silti se näytti 40,1kg!!!! LÄSKI!!!!!!!!!!!!!!! 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)