Stalkkaukset!

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013


Noniin, jospa nyt viikon tauon jälkeen onnistuis taas kirjottaminen nyt. Yritin tossa kännykällä kirjotella tänne, mut se ei onnistunut jostain syystä ja sit yritin kämppiksen läppärillä mut se kyttäs koko ajan tossa korvan vierellä kattelemassa, et mitä mä teen ja nyt on ensimmäinen sellanen rauhallinen hetki kun oon miehen koneella ja uskaltaudin tänne kirjottelemaan vähän kuulumisia :D Mun kone siis sano ilmeisesti ihan totaalisesti nyt itsensä irti kaikesta, ei tapahdu mitään vaikka tekis mitä. ajattelin raahata sen huoltoon, mut se ei oo miään halpaa huvia, niin täytyy nyt kattoa et koska olis varaa kun ei siinä oo takuutakaan enää voimassa. Mies kyllä lupas tyhjentää sen ihan perusteellisesti ja kattoa sit, että mitä tapahtuu JOS SEN SAIS EES AUKII!!

MUtta kuulumisiin, käytiin vähän shoppailemassa eilen ostin uuden kännykän ja sit käytiin ikeassa ostamassa yks tv taso ja sitten vähän muutakin ostelin, vaatteita esim :D ja vaavale myös.. eli törsäilty on .. Oottelen ens kuun laivareissua silti innolla tässä, vaikka sitä ylimäärästä rahaa ei olekkaan niin kauheesti..!!

Syömiset on mennyt vähän miten sattuu, joskus oon syönyt ihan hyvin ja sit toisina päivinä en oo syönyt melkeen yhtään mitään. Eilen oli esim sellanen päivä kun en syönyt ollenkaan, illalla söin pari keitettyä kananmunaa ja se siinä :/ Mies on edelleen super huolissaan ja kattelee koko ajan mun syömisiä tarkkaan aina kotona ollessaan.. Mut sit kuitenkin haluaisin sitä painoa nostettua eikä mulla ole kuin pari viikkoa tässä enään aikaa niin mulla on sinne sh-polille aika :/ sipsejä ja suklaata tulee kyllä syötyä kaksin käsin, mut ei sekään oo niin kauheen hyvästä kuin se terveellinen ja normaali syöminen. Yritän kuitenkin parhaani, mutta mun mielialat vaihtelee laidasta laitaan vähän väliä :D 

Mitähän muuta mä sitten kertoisin, vaava on kehittynyt hurjasti.. Melkeen lähtee kohta jo kävelemään tukea pitkin, hyppykiikku on parasta mitä hän tietää ja lattialla on ihan parasta :D Sylissä tottakai viihtyy aina sillon tällön, mut ei sitäkään enään niin paljon ku aikasemmin, toisaalta ihan hyvä että viihtyy enemmän lattialla ja kävelytuolissa kuin sylissä :p

Eipä mulla oo nyt tässä vaiheessa ainakaan mitään ihmeellistä kirjotettavaa muuta, ei tässä oo oikeen tapahtunut mitään.. Paitsi että tylsyyksissäni alottelin tossa kämpän suursiivousta, muutama jätesäkillinen lähti jo roinaa roskikseen ja tänään taas lisää.. Kämppis oli mielissään kun joku siivoo sen kämppää ilman että kyselee mitään :DDD 

Mutta yritän kirjotella huomenna taas :) 

XOXO:Nansku


2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla sustaki pitkästä aikaa :D
    Huhhuh, en voi muuta sanoo ku ONNEKS osaan ite huoltaa koneeni, oli se miten sotkussa tahansa. Pari kertaa käyny niin, et on kovo kärähtäny ja konetta ei tietty o saanu päälle enää. Sain kuitenki säädettyä toisen koneen avulla kaikki tärkeet jutut koneelta talteen.
    Ei ois kyl ikänä varaa huollattaa konetta täälläpäin :D o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, ton taidon mäkin tahtoisin itselleni :D Mutta ei, hyvä että just ja just osaa käyttää konetta ja sekottaa sensitäkin paremmin niin se siinä.

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)