Stalkkaukset!

torstai 14. maaliskuuta 2013

Turhauttavaa(?)

Mä oon kateellinen ihmisille jotka osaa syödä normaalisti, ahmimatta, laskematta kaloreita, stressaamatta siitä että se ruoka lihottaa ja plaaplaaplaa.. Kateellisena katsoin aamulla kun kämppis mättäs suklaamuroja naamariin ja mä pyörittelin minibanaania kolmisen tuntia naamani edessä, että syönkö vai enkö syö.. Kaks palaa ja sit oksennus! Sit lopetin syömisen siihen, kurkku on niin kipee eilisestä oksentamisesta että ääntä tulee hädintuskin pihalle edes. Mua stressaa tällä hetkellä kaikki ja tein viime yönäkin joku 2000 kyykkyä yhteensä kun mies nukahti.. Nyt on jalat taas ihan paskoina!! 

En nyt jaksa kauheen paljon kirjottaa kun tää on jotenkin niin jännittävää.. Joku kyttää koko ajan olan yli, että mitä mä teen ja plaaplaaplaa :D Toivottavasti saisin sen oman koneen niin sais taas ihan rauhassa kirjotella ja ilman mitään kiirettä/häslinkiä.. 

Vaava on muuten vähän kuumeessa, aamulla sille nous kuume ja nyt se on nukkunut muutaman tunnin taas :( Voi pikkusta murua <3 Mua niin aina säälittää jos pikkunen on kipeenä, koska ei pysty tekemään/ auttamaan mitenkään, ei tiedä mihin sattuu jos toinen itkee jne.. Varmaan kaikilla muilla samoja tuntemuksia ton asian suhteen !

Mutta nyt lopetan tän kirjottamisen kun on mun ruuanlaittovuoroni tänään eli pitää suunnata keittiön puolelle kehittelemään jotai :p 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)