Stalkkaukset!

lauantai 23. maaliskuuta 2013


Aamulla kun hän sua suutelee, muistatko vielä mun huulet. Toivon et, suudelmat saa kieles kirvelee.. Jokainen kerta kun hän hymyilee toivon et päässäsi pimenee ja hetket mun kanssa palautuu sun mieleen!! Miten sun omatunnon kanssa elää voit? Unelmat miten saatoit heittää kaiken pois.. 

Otit sydämen  etkä tyydy sitkää, tajuan sen mut ennen pitkää edestään löytää mitä taakseen jättää.. Et näköjää mun elämäni mies kaikest huolimatta ollutkaan, ei näköjää mun elämänitie sun rinnallas kuljekkaan, mä tyhmä menin sun lankaan, ei voi valita ketä rakastaa... 

Illalla kun hän sua koskettaa, tiedän et sua ees vähä kaduttaa, etkä tuu tuntee samaa intohimoa.. Ja kun hänen viereen meet makaamaan ,toivon et hiertää iho lakanat,  etkä voi sietää niitä painajaisia... (oon sun unissa)... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)