Stalkkaukset!

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013


Ohoh, tää olis nyt 130 kirjotus :D En muistakkaan koska oon pitänyt blogia näin pitkään, en itseasiassa varmaan koskaan!! Ollut vähän motivaationpuutetta aina tohon kirjottamiseen muutaman kuukauden jälkeen ja silloinkin 

Ollaan miehen kanssa valvottu muutama yö vaavan kuumeen takia, pikkuselle on puhjennut toinen hammas niin siks kuumeilee niin kauheesti.. Äitin iso typy jo ♥ Ihanaa huomata, miten toinen kasvaa ja kehittyy, kateltiin eilen mun raskauskuvia ja vaavan ihan vauvakuvia.. ihanihanaihana ♥ Yks tuttu sano tossa muutama päivä sitten, että vaava on muuttunut niin paljon ettei tunnistaisi enään samaks vauvaks, mutta tokas perään ettei epäilystäkään että toi lapsi on mun koska ihan saman näköinen kuulemma :D 




Viime yö saatiin nyt kuitenkin nukuttua ihan suht hyvin, nukahdin itse joskus yhden aikaan muistaakseni tai vähän ennen.. Ja herättiin vaavan kanssa joskus puol 9 vasta :) Miehelle vaan vähän raskasta kun töihin menee joka aamu tms. Sanoin että vois mennä sohvalle nukkumaan, mutta ei se suostunut siihen. Ei tietenkään!! Se auttaa mua viimeiseen asti vaavan kanssa, vaikka joutuiskin tunnin yöunilla menemään töihin.. Voiko ihanempaa miestä ollakkaan? Eilen toi mies oli kiukkunen koko päivän ja olin ihan huolissani, että mitä mä oon tehnyt.. Mutta se johtu siitä että töissä on kauhee kiire koko ajan,  yöt valvoo mun ja vaavan kanssa ja sit ei kerkee syömään kuin vasta illalla kun tulee kotiin.. :/ Jospa tänään olis parempi päivä taas ♥ 




Tunnen itseni kyllä ihan täysin paskaks ton miehen rinnalla.. Ensin kehuskelin miehelleni miten oon syönyt kolmeen kertaan oksentamatta ja plaaplaaplaa ja sit kun se vähän masenteli ja kiukutteli tossa niin menin vaan suihkuun, olin päättänyt etten oksenna mut tottakai tungin sormet kurkkuun samantein kuin tilaisuus vain anto periks.. Enkä sit ees kertonut siitä miehelle, emmä halua suututtaa sitä lisää mun paskoilla jutuilla.. tein sen vielä ihan tahalteen omaa tyhmyyttäni ja nyt mun kurkku on entistä kipeempi vaan!! 




En oo nyt muutamaan päivään laskenut kaloreita ollenkaan. pari paastopäivää mulla tossa oli , mutta nekin johtu siitä pizzan syömisestä kun tuli niin kauheet morkkikset ja mahakipu sen jälkeen :(

Nyt on kauheet menkkaturvotusta vaikka vuodosta ei oo tietoakaan, ens tiistaina pitäs sinne sh-polille raahautua kuulemaan tuomio. 



XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)