Stalkkaukset!

perjantai 15. maaliskuuta 2013

Angst!!!!!!


Oon tällä viikolla taas ruvennut muistamaan mitä unia oon nähnyt, jotenkin todella outoja.. En tiedä onko ne painajaisia vai siinä rajalla :D Aika paljon noi unet liittyy siihen naimisissa olevaan mieheen ja en viitti niitä silleen tänne kirjotella, mutta unissa aina ihmettelen minkälainen ihminen sen vaimo on? Tai minkä näkönen, oonko mä kauniimpi , rumempi tai läskimpi verrattuna häneen.. Unethan on sitä että alitajunnassakin kaivaa jotkut asiat mieltä ja toi on just sitä.. Mua vaivaa noi asiat ihan suunnattomasti, vaikka periaatteessa ihan sama se mulle on.. Mutta toisaalta ei.. Ja sitä paitsi, mulla on edelleen niin kova ikävä sitä ihmistä etten tiedä miten päin olisin, itkin taas viime yönä sitä samaa hysteeristä itkua kun oon ihan solmussa mun ajatuksieni kanssa taas kerran.. Oon satoja kertoja kirjottanu miljoona rivisen sähköpostin väliiks ja ollut lähettämässä sitä ,kunnes oon tajunnut että mitä vittua oon taas tekemässä ja sit oon poistanut sen! Olen myös miljoona kertoja luvannut että lopettaisin ruikuttamisen tosta ihmisestä, MUTTA MIKSI MUN PITÄÄ OLLA NIIN LUUSERILÄSKIPASKAIDIOOTTI, ETTEN PYSTY PITÄMÄÄN EDES SITÄ LUPAUSTA?

 Miksen mä voi osata pitää yhtäkään lupausta mitä oon luvannut.. Huokaus, mulla on taas niin epätoivonen olo, että tästä kirjotuksesta tulee tämmöstä hienoa angstipaskaa taas. Mun kurkku on ihan paskana oksentamisesta, siitäkin lupasin että lopetan.. Mutta ei.. Nansku on niin vitun idiootti ettei se pysty lopettamaan!! Ei mulla taas muuta!!

XOXO: Nansku

PS: En olis ikinä uskonut, että saan yhtäkään lukijaa tänne mun blogiini saatikka sitten 3333 kävijää :D ihan huikeeta!! Kiitos kaikille, ootte ihania <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)