Stalkkaukset!

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Perjantaipostausta


Ajattelin tässä sopivassa välissä tulla nyt kirjottelemaan vähän kuulumisia taas kertaalleen.. Kämppis lähti kahvittelemaan kaverinsa kanssa + kauppaan, miehet on duunissa, koiratkin nukkuu ja vaava on päikkäreillä parvekkeella.. En ymmärrä miten se pikkunen ei jäädy tonne pihalle hetkessä, mutta aina tähän aikaan laitan sen parvekkeelle nukkumaan niin saa jotenkin rauhallisemmin nukuttua, en tiedä mistä se johtuu :D ja joka päivä kun otan sen pikkusen käärön vaunuista (herättyään) niin hän on ihan litimärkänä hiestä päätä myöten <3 ei siis pelkoa, että olis äitiin tullut palelemisen suhteen ;)

Jooh, nukuin viime yön todella hyvin ja nyt pää on kait sen takia sitten jotenkin oudon tuntunen, oon syönyt suht hyvin lukuunottamatta kolmea paastopäivää tällä viikolla joista kaks meni hyvin ja kolmantena oli pakko syödä kun lyyhistyin taas lattialle pariin otteeseen heikon olon takia, mä en ymmärrä miks mä en nykyään kykene paastoamaan enään montaa päivää putkeen, ykskin päivä tuntuu jo ihan kauheelta ja voi luoja sitä nälän määrää. Nälkähän on mun ystävä :D mutta nykyään se on tuntunut jotenkin sietämättömältä. Mietin, että johtuukohan se siitä että oon välillä syönyt niin hyvin oksentamatta tms? 

Eilen, liian vähän nesteitä.. Käytiin pikkusiskon kanssa parilla kirpparilla shoppailemassa ja oli toisesta pakko lähteä aikasemmin pihalle kun alko heikottaa ihan tajuttomasti.. En ollut muistanut juoda taas huikkaakaan, vaikka mulla on aina vesi tai vichypullo mukana.. Miksen mä opi totakaan taas ikinä? Mua muistutetaan tosta AINA!! Eräskin ihminen joka varmasti lukee tän postauksen niin ihanasti aina muistutti mua, että pitää juoda.. Mutta ei.. Mä en vaan saa mun pienten aivojeni väliin sitä että JUOJUOJUOJUO!! Teetä tulee kyllä juotua, mutta se on taas niin eri asia kuin vesi.. 

Mitään viikonloppu suunnitelmia meillä ei ole, mies on varmaan töissä taas iltaan asti tänään kuten aina ja itse istun koneella kun vaava nukkuu tai juttelen kämppiksen kanssa.. Siinähän se sitten menee koko viikonloppu rattoisasti.. Mulla on pian synttärit ja ollaan menossa yhteen kivaan paikkaan miehen kanssa niin täytyy siihen sitten vähän säästellä että pääsee paardeilemaan ;) En millään malttais oottaa sitä ja mies ihmetteli eilenkin että miten voin olla noin innoissani jostain tommosesta, mutta ohan se hittovieköön aikamoinen kohokohta mun elämässäni, että pääsen pois kotoolta tai ylipäänsä koko suomesta EDES viikonlopuksi!!!! Mies sitä tunnetta tuskin tajuaa kun ei istu kotona lapsen kanssa 24/7 ! 

Jeesh, mutta eipä mulla nyt muuta tällä kertaa taas, palailen ehkä viikonloppuna kirjottamaan taikka sitten sunnuntaina.. Pitäkää hauska ja stressitön viikonloppu!

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. kirjoitat hyvin, tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Mulla kans pää on ku veden alla koko päivän, jos oon vihdoin nukkunu yhden yön vähä paremmin. Oon aika huono nukkumaan määrällisesti, mutta oon silti aina ihan pirtee. Mut välil sit ottaa sen yhden pitemmän yön, et nukun sillon jopa 6-8h (normaalisti nukun 2-4h) :D

    Luultavasti tuo paaston vaikeus johtuu just tosta, et oot välil saanu syötyy paremmin. Elimistö muistaa, että perkule ruokaa! Niin se ei sit enää nii helpolla palaa siihen entiseen.

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään on tosiaan olut jotenkin ihan koomapäivä. Nukuin joku 9-10h viime yönä :D ja sitä ennen valvottu pari yötä ja nukuttu silleen aamulla joku muutama tunti, että ihan kivasti menny :> Jospa ens yönä sais taas jotenkuten edes nukuttua.

      Mulla on aina paaston aikaan nykyään ihan järkyttävä nälkä, tuntuu siltä että vois kuolla siihen nälkään.. ja sit kun juot teetä masun täyteen niin alkaa tulemaan niitä himoja kaikkiin ruokiin vaikka ei nälkä oliskaan :D kauheeta!!

      Hyvää viikonloppua myös sinne :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)