Stalkkaukset!

torstai 7. maaliskuuta 2013

Voi tätä iloa ja riemua!

Nyt on rakkaat lukijat asia silleenn, että mulla alkaa palaa pinna tähän kaikkeen taas. maanantaina aamu alko sillä kun sain tietää, etten mä saa tässä kuussa senttiäkään mistään.. JES mahtavaa -__- No sitten seuraavaks tv  hajos, no eihän mulla oo nyt sitten varaa ostaa uuttakaan, mieheltä en ees kysy vaikka se olis kovasti ostamassa uutta... SEURAAVAKS mun puhelin hajos, ihan yhtäkkiää ... Kosketusnäytöt <3 Sitten tää onnen putki jatkuu vielä, mun tietokone meni paskaks :D siis en tiedä, eilen se toimi ilman mitää ongelmia ja tänään yhtäkkiä TAAS tilttas, tää on nyt kolmas kerta ja toi kone on ostettu hetki sitten.. tosin ei uutena, mutta kuitenkin.. VOI luoja mulla menee niin hermot, seuraavaa juttua tässä ootellessa sitten! Oon nyt kämppiksen koneellta, etten viitti mitään ihmeellistä tästä kirjotellakkaan :D Mahtavuuden mahtavuutta, + sitten toi sairaalareissu sattu just sopivasti myös tälle viikolle.. <3 voi elämän kevät!!

XOXO: Nansku

1 kommentti:

Kommentit on tervetulleita :)