Stalkkaukset!

maanantai 18. maaliskuuta 2013

Ei mitään!

Mulla ei oo yksin kertaisesti mitään kerrottavaa mun viikonlopustani, mies lähti yllätys yllätys työmatkalle perjantaina ja palas sunnuntaina vasta illalla, itkin koko viikonlopun ja naama on turvoksissa ku pienelllä sialla.. En syönyt mitään ja jos söin niin oksensin kaiken perusteellisesti vessan pönttöön! Naurettavaa, mutta mua ei taas kiinnosta vain syödä yhtään mitään. Ens viikolla on ravitsemusterapia.. Osastolle se mut sano laittavansa jos paino ei nouse, että saa nähdä :))) Mutta olen yrittänyt parhaani..(paitsi viikonloppuna, mua ei vaan kiinnostanut yrittää oikeesti yhtään mitään..) Kuvittelin et voidaan miehen kanssa viettää viikoloppu yhdessä, mutta eeeeihän sitä tuu tapahtumaan vaikka mikä olis..*huokaus*

Vaava on ollut vähän kipeenä, yöt on ollut levottomia, mä en nukkunut viikonlopun aikana kuin 3h yhteensä.. Eilen itkin sitä kun olin niin väsynyt , mutta en yksin kertaisesti saanut unta.. Pyörin sängyssä johonkin yhteen asti ainakin kunnes oon nukahtanut.. Eli sain vihdoinkin nukuttua, valitin miehelle lauantaina puhelimessa, etten saa yksin nukuttua.. en halunnut, en pystynyt.. Oli pakko kiukutella ja se puhelu loppu surkeissa merkeissä :/ Mietin, että mitä sitten tapahtuu kun toi mies kyllästyy muhun? En pysty enään nukkumaan yksin  edes paria yötä kun oon tottunut siihen, että tuo ihanuus on mun vieressäni vammailuistani huolimatta. Mua ärsyttää kaikista eniten se, että mies joka käy töissä.. Lähtee aamulla aikaseen tms, niin joutuu katsoa mun vammaamista yömyöhään kun en saa nukuttua :( 

Mutta, ei kait mulla sen kummempaa.. Viikonloppu meni siis kotosalla ja lauantaina pidettiin kämppiksen kanssa kauneusilta <3 vähän piristystä tähän perusarkeen ;) Hauskaa maanantaita kaikille! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)