Stalkkaukset!

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Autsh


Jessus mikä päivä eilen oli.. toissa yönä nukuttu 0 sekunttia kaiken kaikkiaan, aamulla 8 aikaan nukahdin pariksi tunniksi ja sen jälkeen en nukkunut hetkeäkään. illalla väsytti, niin paljon etten edes muista koska olisin ollut niin väsynyt.. Mutta en saanut nukuttua, nukahdin joskus 2 aikaan muistaakseni.. ja olin taas kuuden aikaan ylhäällä.. Mut edes se muutama tunti unta.. Ja sit paljon vettä! Jumalauta tätä maha kipua ei kestä kukaan :( Mä en tiedä miten päin olisin kun sattuu niin paljon. Mies on ainoo joka ei oo vielä ainakaan saanut tätä tautia ja tietty vaava kanssa, en uskalla edes koskea siihen ettei se saa tartuntaa.. Miehellä oli onneks eilen vapaapäivä ja nyt on viikonlopun ihan vaan kotona sen takia, että mulla on apua kun oon niin kipeenä. 

Kaikki on huolissaan siitä, että mä kuihdun kohta.. :( Must ei kyl tunnu siltä ollenkaan kun oon hyllyvä norsu edelleenkin, mut kait sit tonne lääkäriin jos tää jatkuu monta päivää.. ihan voimaton olo ja ajattelin vaan nopeesti kirjotella teille kuulumisia.. eilen meni kaikkiaan 2dl mehukeittoa koko päivänä, että sinänsä ihan hyvä kun ei pysty syömäänkään.. Nyt yritän jatkaa nukkumista vielä.. ♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)