Stalkkaukset!

torstai 21. maaliskuuta 2013

huokaus

Mä en taas kestä tätä ikävää.. 
itku :(


2 kommenttia:

  1. Kiitos<3 =) Mä toivon, että mäkin saisin joskus lapsia, oot niin onnekas! Ja mä ymmärrän tuon niin hyvin, miten ahdistavaa on kehuskella onnistumisillaan vaikka tietää, mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu. Mä uskon kuitenkin, että sun miehesi rakastaa sua sen verran, että tekisi kaikkensa auttaakseen sua. Oli sillä miten paljon omia kiireitä tahansa. Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoistasi <3

      Mies rakastaa varmasti, vaikka mulle tuleekin välillä tunne että pilaan vaan hänen elämänsä tms. En tiedä, mulla on niin sekavia ajatuksia välillä että menen itsekkin niistä sekasin totaalisesti. Kuten ikävöin ihmistä joten en missään tapauksessa sais ikävöidä, kuvittelin pääseväni jo siitä ohitse mutta en ilmeisesti ole päässyt. Se tuottaa ongelmia myös mun parisuhteeseeni.. Kesken jääneet asiat :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)