Stalkkaukset!

tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kuulumisia sairastuvasta ♥


Ajattelin hiukan Kuulumisia päivitellä tänne, eilinen meni suurimmaks osaks nukkuessa (sen mitä nyt sain nukuttuakaan sitten) , pinaattikeitto pysy osittais sisällä, paino on laskenut muutaman kilon tässä sairastellessa ja musta tuntuu siltä että mun mies on kyllästymässä muhun.. Tuli eilen illalla ihan kauhee tunne yhtäkkiä jostain syystä. En tiedä..Varmaan miestäkin vähän ahdistaa kun oon ollut niin kipeenä etten oo pystynyt mitään tekemään, samaten kämppis.. Molemmat miehet ja muksut on ainakin toistaseks välttynyt tältä taudilta todella hyvin. kait tää tunne on ohi menevää taas toivottavasti ainakin. 

Tänään mä ajattelin uskaltautua vähän tonne ulkoilmaan kävelemään, tai edes seisoskelemaan tohon pihalle, pakko päästä ulos. Tänään mulla ei oo ainakaan toistaseks ollut edes vatsakipua tms. Ainakaan niin rajusti kuin edellisinä päivä on ollut. Että jotain parempaa edes :) 

Sain eilen yhtäkkiä sellasen kohtauksen että mua alko pyörryttää ihan kauheesti ja joku 5-10minuuttia sen pyörrytyksen jälkeen mun päätä alko särkemään ihan sairaan paljon. Voi olla että liittyy tähän kipeenä olemiseen tms, mutta mun mies pelästy kyllä aika paljon :s 
__________________________________________________

Ton yllä olevan tekstin sain tänään päivällä aikaseks kirjotettua, kävin vaavan kanssa vähän vaunuilemassa. Koko päivä on menny ihan päin persettä heti aamusta lähtien, tapahtu yks sellanen aika iso juttu tossa (mitä en tietyistä syistä halua tänne kertoa). Sitten toiseks mun puhelin meni rikki en tiedä mikä siihen oikein tuli ei mitään tapahdu enään :s sitten , kaikkea muuta pientä kivaa tässä päivän aikana päässy käymään eli oikein kunnon maanantaipäivä siis ollut :D 

Unohdin taas syödä tänään, siis vasta joskus illalla muistin että ei hitto, en oo syönyt mitään tänään o_o Varmaan jäänyt tosta sairastelusta, ettei mulla ees ollut nälkä ollenkaan koko päivänä. Illalla sitten kalapuikkoja söin muutaman ja parit ranskalaiset.. pysyny sisällä ainakin tähän asti. Ehkä tää tauti alkaa nyt pikkuhiljaa taas helpottamaan tästä niin pääsee laittamaan asioita muutenkin järjestykseen. 

Mulla on siis kuukaus nostaa tätä painoa, MAHTAVAA!! Oon varma, ettei se tuu nousemaan tästä paljon yhtään :S mutta pakko vaan yrittää syödä normaalisti ja laittaa asiat kuntoon. Mutta, nyt mä selailen noi teidän blogit läpi jos jaksan kaikkia :D ja sitten käyn nukkumaan jos saan unta. Kauniita unia ja palaillaan taas ♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)