Stalkkaukset!

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Angstipaskaa kera kirosanojen


Nyt mua ärsyttää vielä tuplasti enemmän, sain äsken just valmiiks blogikirjotuksen ja sit kone lagas ja eihän tää helvetin romu ollu suostunut ees tallentamaan sitä, enkä muista puoliakaan mitä tossa luki, että täähän on ihan supermegamahtavaa suoraan sanottuna! Onneks mä saan varmaan tällä viikolla uuden koneen jospa sitten tää bloggaaminenkin vähän taas helpottuis tästä :) <3 Mutta kaikki jotka on kokeneet saman, niin varmaan vähän vituttanut kun on just ollut tallentamassa ja sit............. vittu!!!! Nyt tää jumittaa ihan joka kirjaimen jälkeen, tai ainakin jokaisen rivin jälkeen jos ei kirjaimen..*huokaus*

Mutjoo, kait mä jotain muistan mitä kirjottelin.. Mulle on alkanut taas tulemaan ihan jumalattomia paniikkikohtauksia (ehkä osaks johtuen parista jutusta jotka on tapahtunut tässä lähiaikana, mutta en nyt ala tähän kertomaan niistä koska niistä jutuista mut pystyy helpostikkin tunnistaan ja sitä mä en ihan välttämättä nyt kuitenkaan haluaisi.....) ja kaikkee muuta ahdistuskohtauksia angstauksiin, mua vituttaa se että mulla meni toi puolvuotta jo paljon paremmin kunnes erosin tosta sanotaan nyt vaikka Herra X:stä. Tosin tää ihminen ei ole edes herra, mutta ei se mitään :'D Eipähän ainakaan kukaan tuttu pysty arvailemaan mitään... Muttajoo siis, ollaanhan me herra X:än kanssa kavereita ja nukutaankin joka yö melkeen toistemme vieressä, mutta siinä kaikki mitä meidän välillämme on. Kyllä, mä haluaisin enemmän.. Mutta oon tottunut jo siihen ajatukseen että en enään koskaan voi sanoa herra X:älle, että rakastaisin häntä.. Tai voin, mutta en saa sitäkään vähää vastakaikua mitä aikasemmin sain, tai siitä että herra X:ä tykkäis musta edes vähäsen.. Se on mulle lähinnä kaikista ahdistavinta kun oon kauheen hellyydenkipeä ihminen yms.. Asiat vaatii niin paljon totuttelemista, että!!!!! 

Sitten asiasta tuhanteen, mä haluaisin taas niin paljon vetää ranteet auki, viime viikolla (muistaakseni) Tutustuin yhteen todella mukavaan ihmiseen ja nähtiinkin,mutta tänään hän yhtäkkiä sano ettei meiän jutusta vois koskaan tulla mitään tervettä, eikä hänestä vaan tunnu hyvältä mun seurassani!!?! Siis jumalauta, tarkottiko toi sitä ihan tosissaan ettei mun kanssa sais IKINÄ mitään tervettä suhdetta aikaan? Joo mä tosiaan arvostan suorapuheisia ihmisiä ja oonkin siitä kiitollinen että noin avoimesti taas kerran kerto tunteistaan, mutta kun tietää miten epävakaa ihminen mä olen niin miks pitää uhallaan sanoa tollasta?! Olis voinu vaikka kauniisti sanoa, että katellaan tossa myöhemmin kun en nyt kerkee puhumaan tms. Olisin kyllä herranjumala vähemmälläkin ja vähän kauniimmin sanottuna ymmärtänyt kyllä!! Huoh, kyllähän mä yritin vielä selvittää tota juttua, mutta täähän otti jalat alleen taas :D ''Kaveri oottaa, jutellaan illemmalla.. heippa!!!'' Just, olis ihan kiva tietää ainakin että mitähän mä nyt tein?! 
Oonko mä oikeesti niin läski ja ruma, ettei mun kanssa saa mitään tervettä suhdetta aikaseks? Onko kaikki nää suhteet ollut ihan sairaita? Ilmeisestikkin.. Ainakin yhden noista voin kertoa, että se oli sairas vaikka omasta tahdostani siinä olinkin ja olisin varmaan edelleen jos en olis koskaan tutustunut herra X:ään!! Oon tässä muutaman tunnin nyppinyt mun maha läskejäni ja miettinyt, että olenko mä oikeesti niin ruma etten koskaan voi saada minkäänlaista miestä itselleni kenen kanssa olisin onnellinen? Herra X:ä olis täydellinen siihen MUTTA, hänet oon osannut jo sulkea noiden asioiden ulkopuolelle, EHKÄ!? Mä tiedän, etten oo täydellinen.. Oon liian läski, äkkipikanen, ahdistan joskus ihmisiä omalla yhteydenotollani tajuamatta sitä että joku ei halua mun seuraa just sillon, varsinkin jos mulla itselläni on paska olo niin kaipaan sillon kauheesti kaikkea seuraa, että unohtaisin ne paskat asiat. Oon temperamenttinen enemmän kuin tarvitsis olla, ihastun liian helposti ihmisiin ja luotan niihin ihaaaan liikaa!! Oonkin sen takia miettinyt että alkaisin tappamaan mun tunteitani sillee, etten vois enään ihastua/rakastua kehenkään koska en kestä tätä pettymysten määrää todellakaan enään! 

Tai sitten jos lopetan vaan syömisen niin laihtuisin taas ihanan pieneks ja kevyeks.. Olemattomaks!! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)