Stalkkaukset!

torstai 20. kesäkuuta 2013


''Mistä tiedän, että kuka on oikea kun joku on pitkä joku toinen soikea. Joku on hullu ja joku on kaunis. No toi on härkä ja toi on kauris. 

Nyt mä kuljin sun ovea kohti, en tunne sua yhtään koko kehoni pohtii, mitä jos tää on hirveä virhe ja rakastun helvetisti.. Oikeasti, aivan oikeasti!!!! 

Jos mun pokka pettää, on sehän. Tai jos paniikki iskee ees vähän, jos mun pokka pettää on sehän, tai mun sydämeni jättää mut tähän.. Tulin ala ovelle, tulin ala ovellesi taaaas.. Jos mun pokka pettää on se hän, tai mun sydämeni jättää mut tähän.. Tulin ala ovelle täynnä toivoita suuria. 

Täällä pyörii pieni piiri, mäkin oon tunnettu tuuliviiri.. Joskus mä tahdon saada ton jätkän ja toisinaan taas vaan unohtaa sen, täysin unohtaa sen.."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)