Stalkkaukset!

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Nansku = Säälittävä paska!

Moi, kuten eilisöisestä päivityksestä näkee niin mulla on kauhee olo tänään :'D Otin ehkä muutaman hörpyn liikaa alkoholia ja nyt vituttaa suunnattomasti.Mun piti olla ihan vaan selvinpäin, sit se meni siihen että no jos vähän ottais.. Ja loppujen lopuks sillä määrällä ei ollu enään yhtään mitään merkitystä. Tänään sitten (yllätysyllätys, laiska paska kun olen) en jaksanu mennä kauppaan joten tilasin pizzaa.. Ja nyt oksettaa ja ällöttää ihan sikana, vitun läskiläskiläski!! MIKS MÄ AINA HALUAN TUNKEE TOTA PASKAA SUUHUNI, ENKÄ KOSKAAN USKOA TOTA HERRA X:ÄÄ KUN SE SANOO, ETTÄ MULLE TULEE SIITÄ VAAN LÄSKIAHDISTUS JA KAUHEE OLO!! Miks mä en voi koskaan oppia..  No ei voi mitään.. Tekis vaan niin paljon mieli tunkee sormet kurkkuun ja oksentaa kaikki paskat pihalle, sisuskaluja myöten..!! Mä oksetan taas itseeni niin paljon, miks mun täytyy aina tehä nää samat virheet uudelleen ja uudelleen? Toivon, että herra x tulis ens yöks nukkumaan mun kanssa. Kuulostan sairaan säälittävältä ja kakaralta mutta, en pärjää ilman häntä!  ♥  

Kuvittelin, että olisin päässyt ees vähän eroon tosta läskiahdistuksesta. Tavallinen ruoka ei tee mulle tota enään.. Tai ei oo ainakaan hetkeen tehnyt, en oo ahminut.. En ees muista koska olisin viimeks oksentanut! Mutta nyt vois verestää vähän niitäkin muistoja kun on jo ihana oksennuksen maku suussa..!!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)