Stalkkaukset!

lauantai 15. kesäkuuta 2013

Kahdessadas postaus :)


Heippa, alottelin tossa taas teidän iloksenne bloggausta kunnes läppäri taas tilttas todella mallikkaasti (ja tietenkin ilman että tallens sitä kirjotusta ollenkaan) perkele! Kyllä ottaa päähän kun oli pitkä kirjotus kirjotettuna ja sama moga tapahtuu taas miljoonia kertoja peräkkäin! ENKÖ MÄ OPI TOTAKAAN KOSKAAN, ETTÄ KANNATTAIS TALLENNELLA SITÄ VÄLISSÄ JOS KIRJOTTAA KONEELLE EIKÄ SUORAAN BLOGGERIIN!!!?? 

                     

Tänään mulla on ollu harvinaisen tylsä päivä, ihan vaan peitonalla oon makoillut ,tärissyt ja palellut.. Teiän blogit on kyllä mahtavaa luettavaaa tämmösinä päivinä (varsinkin kun niitä oli todella paljon luettavana!) kun eilen oltiin muutaman tytsyn kanssa vähän viihteellä ja sen on kyllä tänään huomannut. Aattelin itsekkin sitten kerrankin ottaa oikein kunnolla ja voi herran jestas tätä oloa :( Joka paikka kipeenä,mustelmilla ja oksentanut ihan koko päivän, vesikään ei oo pysynyt sisällä ja kaiken lisäks on silti pakko juoda koko ajan kun janottaa NIIN paljon.. Mut eikö se mee niin, että sitä saa mitä tilaa? ;) Äsken sain nyt sitten ensimmäisen kerran tänään jotain pientä safkaa pysymään sisällä, että vähän alkais sitten helpottamaan tää kauhee olo!! Toivottavasti huomenna olis paljon parempi jo.







Ajattelin nyt pikaisesti kertoa teille muutaman asian jotka mua itseäni vaivaa ihan suunnattomasti, mutta en osaa vaan tehdä mitään mikä muuttaiskaan noita asioita kun teistä ei oo kukaan nyt rohkaistunut kertomaan mulle mitään aihetta kirjottelemiseen, ehkä sen takia etten halua mun kasvojani tai mitään muitakaan kuvia tänne (sen takia ettei kukaan mun läheinen ihminen herra x:än lisäksi saa tietää tästä blogista.) Luotan tohon mieheen niin paljon ettei hän ole kertomassa tästä kenellekkään ja miks olisi edes :)? Tosin kun joskus on noita angstauskohtauksia todella pahanlaatuisina niin herra x on sanonut että soittaa johonkin, et saisin apua tähän tms, mutta emmä taho sellasta. Senkin takia mun on nyt pikkasen rauhotuttava näiden kanssa taas kerran! Vaikka se olikin mun omaa tyhmyyttäni, että herra x feidas mut niin kyllä se edelleen vituttaa ja surettaa mua enemmän kuin mikään muu ainakaan tällä hetkellä! Ollaan me keskusteltu herra x:än kanssa tosta asiasta paljonkin, mutta mut tuntien yleensä kaikki keskustelut päättyy siihen että vonkaan kyrpää EDES siltä! Taikka siihen, että vedän ranteet auki (taikka sitten siihen, että jos en saa sitä kyrpää niin vedän ranteet auki koska sillon mun mielestä mä en kiihota herra x:ää millään tavalla, olen liian läski ja plaaplaaplaaah!!) ja sit on taas piru irti joka puolelta. Joo kyllä tosiaan, mä harrastan vonkaamista ja pahimmalla mahdollisimmalla tavallakin vielä EXmieheltäni joka suostuu sentään nukkumaan mun kanssani, saatikka sitten olemaan missään tekemisissä.. Huoh, kun mä vaan tajuaisin sen ajoissa ennen kuin herra X feidaa mut kokonaan elämästään! Teille mä uskallan kertoa tämmösiä asioita kun tiedän, ettei varmaan ykskään tunne herra X:ää ettei hänenkään tarvitse alottaa sitä että puhun meiän asioita netissä jne :D Ja en oo todellakaan tästä asiasta KENELLEKKÄÄN koskaan edes puhunut herra X:än lisäksi niin ei kait hänkään tästä kauheesti voi suuttua.. (kauheesti)..!?


Tää on mun kahdessadas postaus tässä blogissa, ennätys varmaan ikinä missään, että oon kirjotellut näin paljon. :) Musta on mahtavaa kirjotella kun tietää, että ainakin muutama tyyppi seurailee tätä blogia ja jonkun verran randomeitakin näyttää käyvän täällä! Mä en oo koskaan toivonut, että mun blogista tulis mitenkään yybersuosittua ja että kaikki puhuis siitä ja plaaplaaplaa, mutta en kyllä oottanut että saan ensimmäistäkään kävijää edes näillä paskakirjotuksilla tänne :D Eli kiitos taas kaikille, ootte ihania!! <3



Apua kuin pitkä postaus tästä taas kerran tuli, aattelin että ihan nopeesti jotain pientä kirjotan teille :D Mutta mä keksin tässä nyt vielä jotain tekemistä kun ei voi ihan vielä nukahtaakkaan koska herään sitten taas joskus keskellä yötä vaikka nyt väsyttääkin ihan tajuttomasti, muutaman tunnin yöunilla ei nimittäin kauheen pitkälle taaskaan pötkitä :) Pitäkää murut hauska lauantai <3!

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. Hoi! Mää kyllä lueskelen täällä aina, kun kirjottelet. Nyt on ollu pitempi 'jakso', etten oikee saa tuotetuks minkäänlaista tekstiä toisille. Joku aivojumi vissii :D
    Nytkään oikeestaan osaa mitään sanoa, kunhan huutelin ja "tiedottelin", että täällä ollaan ja luetaan! <3

    VastaaPoista
  2. Mäki luen mut oon laiska kommentoimaan ja tooosi laiska kirjottaa omaaki blogii! :D

    VastaaPoista
  3. ihanaa, että luette :D Mäkin oon itse nykyään aika laiska kommentoimaan taikka sitten sähköpostista tarkistelemaan noita, että onko kukaan vastannut (jos) kommentoin johonkin jotain :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)