Stalkkaukset!

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Korvikkeita


Mulla on nyt niin tylsää, että aattelin taas kerran vähän viihdyttää teitä tylsillä jutuillani, mitä mun päässäni nyt tällä hetkellä taas kerran sattuu pyörimään, en tajuu miks ihmisellä pitää olla ''ylimäärästä'' aikaa ajatuksilleen koska ilman ajattelua ois taas kaikki ihan hyvin. Yleisemmin kun tulee vielä mietittyä kaikkia todella typeriä juttuja. Ja sitten kun mun mielialat heittelee sekuntista toiseen ja plääh, muttajoo!

Oon kirjottanut tästä aiheesta varmaan 20004994299 miljoonaa postausta (kaikki viime aikaiset ainakin), mutta kirjotan nyt kuitenkin. Mietin eilen yöllä kun herra x nukahti samantein kun pääs sänkyyn, enkä itse pystynyt nukkumaan taas mitenkään, että miksen mä voi tottua siihen asiaan ettei toi ihminen pysty enään ikinä seurustelemaan mun kanssani?!Mä vaan ,oottelen kaikkea turhan päivästä koko ajan mutta ei tuu tapahtumaan. Tiedän sen!! Oon ihan hajalla edelleen, sen takia oon penkonut noita korvikkeita kuten tämä herra '' sun kanssas ei saa normaalia parisuhdetta aikaseks'' tms :D Kuvittelen että noilla korvikkeilla mä saisin vierotettua itseni herra x:ästä mutta ei ei ei ei , emmä jaksa tollasta. Oon ihan sekasin näköjään! Oon aikasemmin jo tehnyt tota että hankin ihmisille korvikkeita, siis joskus kauan sitten kun erosin pitkästä parisuhteesta ja koin sen ihan paskatouhuks suoraan sanottuna. Mutta opinko mä siitä mitään :'D en!? Oon jotenkin niin jääräpäinen ihminen, etten todellakaan opi muuten kuin kantapään kautta. En joka aina sillonkaan. 

En oo viilelly vähään aikaan, vaikka ihan tylsyyksissäkin tulee sellanen olo, että vois vetää ranteet auki :'D Mutta emmä oo sitten kuitenkaan tehnyt niin, oon aina pyrkinyt juttelemaan jonkun kanssa.. herra X on korvaamaton siinä asiassa ihan tosi!! <3 Syömiset on menny todella huonosti muutamana päivänä, mutta kait tää tästä vielä muuttuu paremmaks. en oo syönyt kuin jonkun 2 kertaa päivässä pienen pienen annoksen ja sitten miettinyt illalla, että miten mulla on näin kauheen huono olo! mutta eiköhän tää ollut taas tässä, palaillaan!

XOXO:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)