Stalkkaukset!

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013


Apua, mä en jaksa enää itkeä ihan oikeesti. Oon itkenyt tänään jonkun 5tuntia putkeen ja mmun pää räjähätää hetkenä minä hyvänsä (joka olis ihan loistava juttu). Herra X ei tiedä enään mitä se tekee mun kanssa, sanoo se mitä hyvänsä niin mä oon viiltelemässä itseeni tai itkemässä silmät päästäni, toisaalta mä ymmärrän sitä mutta toisaalta se jätti mut maailman paskimmalla hetkellä, just sillon kun tarttin häntä enemmän kuin koskaan. Mua ei kiinnosta syödä, oon oksentanut tänään ja eilen enemmän kuin aikoihin, eikä se kiinnosta mua. En haluais olla kotona koska mua ahdistaa koko ajan. Suunnittelen koko ajan uusia keinoja miten mä satutan itseeni, mihin kohtaan mä seuraavaks viiltelen jne. Eikä mulla oo ketään muuta kuin herra X Jolle mä näistä asioista oon edes puhunut, kukaan mun ''läheisistä'' ihmisistä ei tiedä minkälainen kusipää mä todellisuudessa olen. Mutta joo, aattelin vaan ilmottaa että hengissä olen edelleen.......

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)