Stalkkaukset!

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Ei mitään, ei ketään


Tänään on ollut ihan kiva päivä.. angstikin vähän helpotti tossa, kävin parin kaverin kanssa kiertelemässä vähän kauppoja ja muuta tommosta, paitsi heitä odotellessa sain aivan järkyttävän paniikkikohtuksen tai jonkun sellasen sen tyylisen ja oli PAKKO päästä todella nopeesti ulos himasta, johtuukohan toi siitä että oon maannut joku 3-4pv kipeenä himassa tekemättä tai käymättä yhtään missää? Mulle on ennenkin käynyt tolleen kun olin super masentunut, makasin vaan himassa enkä käynyt missään muutamaan viikkoonkaan, kaveri jopa kävi kaupassakin mulle! Mua on alkanut ahdistamaan sekin, että jos mä masennun samanlailla kuin aikasemmin ja alan pelkäämään ihmisiä, nukun päivät ja valvon yöt jne.. Niin mitäs sit tapahtuu O_O

Kirjotin ton ylläolevan kirjotuksen joskus kuuden aikaan mutta en jaksanut kirjottaa mitään muuta sillon niin jatkan nytten, tää angsti taas alkaa puskemaan aika mukavasti päälle, vituttaa ihan suunnattomasti nää läskit.. Tekis mieli vetää leipäveitsellä ,mahasta,reisistä,perseestä ja naamasta joka ikinen läski siivu helvettiin... Mä en jaksa ihan oikeesti, paastoon loppu viikon perjantaihin asti ku perjantaina meen sellaseen paikkaan etten pysty jatkamaan sitä paastoa.. Ei mua oo kukaan vahtimassa, niin miks mun pitäs syödä? Emmä ansaitse ruokaa yhtään! Oksensin tänäänkin kaiken mahdollisen pihalle mitä vaan pystyin. Toivoin samalla kun tungin hammasharjaa kurkkuun, että kaikki mun sisuskalut tulee pihalle ja kuolen siihen paikkaan! Emmä tajua miten tästä taas tuli näin paskaa tästä elämästä.  

On kivaa kun on kesä ja elämä on paskaa, paskat ilmat ja paskat kaverit. ei siinä mitään! Kait tää tästä taas jossain vaiheessa tokenee, oon vaan viillellyt taas ihan hirveet jäljet mun käteeni, mutta kait ne paranee joskus. Ja fakta on se, että kun oon tämmönen epäonnistunut läskirumilus niin herra X:kin feidas mut, jos olisin normaali,nätti ja laiha niin ei olis mitään ongelmaa senkään kanssa!

Pitäkää rakkaat hauska juhannus jos musta ei kuulu <3

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sulle kanssa kauheesti jatkamista, lueskelen tässä just sun kirjotuksia <3 :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)