Stalkkaukset!

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Jos voisin


Jos vaan voitas mennä takas ajassa, tehtäs kaikki eri tavalla.. Mä en ymmärrä miks taas piti tapella, me tunnetaa nii hyvin et voidaa aatella myös toisen kannalt, anna anteeks et olin itsekäs en kohdellu sua ku ansaitse, me olla yhtä vaa yhes kokonaisia täydennetää toisemme ku ollaa erilaisia. Ei kai oo liian myöhästä rakas, voi kumpa vaa voisin mennä ajassa takas. 

Oon pahoillani kun kävi näin, on vaikeeta lähdin tai jäin. Anteeks jos sydämes särjin, mut yritä unohtaa säkin. 

Yritä unohtaa, miten pystyt sanoo noin. Sä tiedät yhtä hyvin ku mäkin etten voi. Tekisin mitä vaa, et pääsisin eiliseen.. hei älä mee jutellaa viel hetki ees!

Jos vaa voitais mennä takas ajassa, tehtäis kaikki eri tavalla ,vaik ei oo mitenkään mahollista palata, kaikest pääsee yli jos toista rakastaa.. 

Jos pitäny istuu alas aikoi sitte jutella kaikest, nyt molemmat itkee.. haudatut tunteet kasvaa ja tummuu unohdettiin kuin tärkeet niistä on puhuu, sen takii tähän päädyttii tähän tyhmää riitaa. ei oo oikeestaan kummankaa vika ,mä tein pahasti vaik sua rakastin ja nyt toivon et pääsisin ajas takasin. 

Ehkä olin liian ankara, eikä riita ollut vakava, mut silti tuntuu samalta eikä yhteen voida palata. ehkä joskus saadaan vielä, mahdollisuus en tiedä.. Jos voisin mennä en kiellä, eiliseen olisin jo siellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)