Stalkkaukset!

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Kaunista päivää :')

Muiks! Ei mulla oo kyllä mitään kummempaa postattavaa, kuhan tylsyyttäni taas kirjottelen jotain edes tänne.. Väsyttää mutta ei nyt ihan viitsis nukkumaankaan tästä lähteä, Muutaman tunnin yöunilla on vedelty tää päivä ja silleen vähän väsyttää ja heikottaa, tai oikeestaan ei niin vähänkään.. Oltiin joku 4h ottamassa aurinkoa tossa ja sen seurauksena mun selkä on aivan palanut.. kerrankin selkä, yleensä tänä kesänä oon polttanut naaman ja rintakehän + kädet.. ehkä tää sit vähän tasottaa tätä :D Onks muut saanu jo tänä kesänä rusketusta ihoonsa? 

Oon käynyt yllättävän paljon uimassakin tänäkesänä,(En muista että kävinköhän mä viime kesänä ollenkaan uimassa, en varmaan tai sitten kävin ihan vaan pulahtamassa nopeesti). varmaa 10 kertaa eikä ees riitäkkään.. Mä tykkään todella paljon uimisesta. Ja joka kerta on ollut mukavaa seuraakin mukana niin mikäs siellä ollessa ;) Toiset menee rannalle ottamaan pelkästään aurinkoa ja yks tuttu on sellanen joka menee ainoastaan varjoon istuskelemaan.. ei ui , ei mitään :'D Hänen kanssaan on joskus todella ärsyttävää mennä sinne uimarannalle kun mikään paikka ei kelpaa, kaikkiin paistaa aurinko ja valivalivali... Itse kyllä suurimmaksi osaksi lillun siellä vedessä kun sinne meen.. Miks ihmiset menee rannalle istumaan jos ei halua ottaa aurinkoa edes? Tai käydä uimassa. No toki ymmärrän sen, että jos joku pyytää niin lähtee mielummin ulos istumaan kuin istuu kotona.. N o ehkä toi on taas sellanen asia mitä mun ei oo tarkotuskaan ymmärtää :'D 

Mä haluaisin taas alkaa kirjeenvaihtoon jonkun mukavan ihmisen kanssa joka jaksaa kuunnella mun valituksia :D Olin jonkun 5-vuotta yhen ihanan ihmisen kanssa kirjeenvaihdossa ja nähtiinkin monta kertaa.. tosin meillä oli sellaset reippaat 600kilometriä välimatkaa niin ei ihan kauheen useesti päästy näkemään, mutta kuitenkin. Sitten tällä tytsykällä kenen kanssa kirjottelin niin meni vähän huonosti yhessä vaiheessa ja sen jälkeen hän lopetti yhteydenpidon lähes kokonaan.. Facebookissa sitten jonkun verran kirjoteltiin mutta nyt ei oo sitäkään tehnyt, poisti kavereista.. Kait hän kyllästy muhun?! ;D en tiedä, harmittaa edelleen suunnattomasti koska oltiin ihan kauheen paljon samanlaisia tän naisen kanssa.. Mutta ei voi mitään !! Ehkä mä vielä löydän joskus samantyyppisen kohtalontoverin jos jaksais kysellä ihmisiä kirjeenvaihtoihin, nykyään näyttää olevan enemmän nää sähköpostit ja muut tämmöset muodissa kuin etanaposti. Onks teistä kukaan kirjeenvaihdossa enään? 

Karseen tukahduttava ilma.. Kuumottava ja sellanen hiostava ja kostee, torstaiks ne lupas ukkosia kuulemma mutta saa nähdä tuleeko ne tänne sitten.. Pitäkäähän ihana päivä ja nauttikaa tosta auringosta.. <3

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)