Stalkkaukset!

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kukkurukuu


Perjantai meni silleen että vedin kauheet kännit, oikeesti ihan kauheet! Ja sitten loppuillasta taas itkin silmät päästäni sitä miten paska mun elämäni on, miten en halua näyttää tältä ja olla näin läski ja plaaplaaplaa, en edes muista mistä toi juttu lähti liikkeelle, mutta jotenkin tolleen se joka tapauksessa meni. Nukuin joku kaks tuntia sinä yönä sitten, mutta enpä viillellyt vaikka oliskin mieli tehnyt. 




Ei oo taaskaan mitään ihmeellistä tapahtunut, niin en oo ees kirjotellut mitään. Eilen  vietin ihan hirveetä darrapäivää ja söin jääkaapinkin tyhjäks samalla. en tajuu mikä mun päässäni naksahtaa joka kerta kun pitää vetää kaikki mitä irti lähtee ni naamaansa!! :S No tänään söin herätessäni puuroa (sellasen annospussin) ja sit tonnikalasalaattia jossa on myös makaronia + kananmunan. Ehkä tää tästä taas lähtee, paino on pysyny lähinnä samassa missä se oli sillon kun lähin osastoltakin. Oon kyllä miettinyt, et menisin takasin sinne koska oli ihan typerää jättää se hoito keskenkaiken, mut sillon taas tapahtu kaikkee mahdollista ja musta tuntu ihan ylitsepääsemättömän paskalta.. Tuntuu kyllä edelleenkin mutta kait tää tästä joskus helpottaa? 







En suosittele muuten hikilenkkejä krapulassa, taju meinas lähtee kun juoksin sellasia rappusia edes takasin purkaakseni taas itsetuhosta oloani ja hirveetä läskiahdistusta joka riivaa mua edelleen joka päivä entistä pahemmin. Mun täytyis vaan kauheesti sit yrittää keksiä jotain tekemistä..




ehkä mä meen huomenna shoppailemaan ja nauttimaan auringosta (jos se paistaa huomenna) ihmisten ilmoille muutenkin, ehkä ostan jätskikiskalta jäätelön ja kattelen ohi kävelevii ihmisiä.. Oon kertaalleen jo tänä kesänä tehnyt niin ja se on parasta ♥ Haluaisin vaan, että mulla olis joku jonka kanssa voisin tehä sitä, kaveri tai mies tai joku...




Mutta mä lähen nauttimaan auringosta, olkaa kiltisti!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)