Stalkkaukset!

lauantai 29. kesäkuuta 2013

Kuuntelen taas tota mun eilen linkittämääni biisiä ja yritän saada unta. Moneskohan yö tää on taas kun valvon.. Alkaa varmaan kohta pää hajoilemaan, mutta ei saa nukuttua niin ei saa.. Pitäis taas hakea uudet unilääkkeet niin sais edes joskus unta. Iltasin aina tää mun angstini alkaa taas nostamaan päätään. Mulla on kauheet suunnitelmat nesteenpoistoa ja laihduttamista varten ♥ Oon päättänyt ,että tää turpoominen saa loppua nyt tähän.. Koska mä en jaksa olla tämmönen läskipallero josta e ioo yhtään mihinkään. 

Mutta mä poistun tästä nyt pissalle ja sitten yritykseen numero kolme ton nukkumisen suhteen. Herra X:ä nukkuu sikeesti eikä reagoinut mitenkään kun yritin herättää häntä joten annoin sitten nukkua ja tulin koneelle hetkeksi. Nyt täällä on mukavan viileekin, ettei oo ainakaan siitä kiinni että olis kuuma tai hiostava ilma. Mutta joku mulla taas alitajuntaa hiostaa.. :) No mutta, nyt hyvää yötä.. tai ainakin yritystä ♥ 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)