Stalkkaukset!

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Nopeasti jotain


Voi kuinka mä vihaankaan sellasia ihmisiä jotka kirjottelee esim facebookissa, laittelee tekstareita tai soittelee _AINOASTAAN_ sillon kun niitä itseään huvittaa, sitten jos mä soitan, kirjotan, laitan viestin tms, niin ei vastata yhtään mitään ja sitten kun vihdoin viikon päästä taas jotain kuuluu niin lässytetään hirvee litania tekosyitä kiireisestä työviikosta ja muusta paskasta. Normaalisti kyllä kerkee pitämään sitä facebookkia auki siellä jatkuvasti mutta huohh....... Mä en ymmärrä.. Ja tää toinen juttu, nyt ei koske välttämättä mitään näistä mutta kuitenkin.. Yks mies josta tossa aikasemmin jo kerroinkin herra: ''ei sun kanssa sais normaalia parisuhdetta aikaseks edes''.. Eilen taas kun hänelle itselleen sopi niin kirjotteli lähes koko päivän jonkunlaisia viestejä ja muutavastaavaa.. sitten taas kun itselleen ei sopinut tai sai tyyliin sen mitä halusi niin eipä ole miehestä kuulunut enään yhtään mitään :) 

Seuraava kysymys kuuluukin, että mikä helvetin vetovoima mulla on tollasiin idiootteihin ihmisiin? Tai niillä muhun.. Mä en jaksais angstata tosta asiasta oon niin kyllästynyt, mutta toi vaivaa mua niin paljon ettei mitään järkeä.. Voiks tota kutsua jollain tavalla hyväkskäytöks? Toi ihminen tietää kyllä, että juttelen sen kanssa JOKA kerta sillon kun sille sopii.. Sen ei tarvii edes pyytää multa koskaan anteeksi koska mä kyllä juttelen.. huoh.. 

Mutta herra X odottelee mua nukkumaan joten hyvää yötä kaikille. 

XOXO: NANSKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)