Stalkkaukset!

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Angst

Mulla on tullut nyt muutaman viikon aikana jokskun ihmeen tavaks syödä ''aamupala'' tai mikä toi nyt sitten on, ensimmäinen ateria päivässä vasta joskus 4-5 aikaan illalla!! Ja sitten mulla on nukkumaan mennessä ja ennenkin sitä, ihan järkyttävän kauhee nälkä ja pakko syödä ittesä hirveenseen ähkyyn ja kaikkee muuta! Pitäs vähän tsempata ton ruokailun kanssa, mutta ei se vaan onnistu vaikka kuinka yrittäis. Ei mulla oo varmaankaan sitten tarpeeks mitään tahtoa sitä kohtaan.. Mä haluaisin vaan laihtua edelleenkin kaikin mahdollisin tavoin.. Mutta sitten toisaalta, mä en haluais takas osastolle vaikka mun ois periaatteessa pakko mennä takasin sinne... Koska enhän m ä näköjään osaa itsekkään hoitaa näitä syömiseen liittyviä asioita tai mitään muutakaan!

Viime yö oli suorastaan helvettiä, enkä tiedä miten mä selviän ens yön kun herra x ei oo mun kanssa nukkumassa :s  Mulla oli viimeyönä, niin kauhee agsti päällä ettei mitään järkeä. Olis tehnyt niin mieli vetää vaan ranteet auki tai sitten kaikki maholliset pillerit mitä tästä kämpästä vaan löytyy. Mutta otin sitten yhen nukahtamispillerin, ja sitten hetken päästä kaks lisää.. Ja nukahdin joskus viiden aikaan aamulla! Ei toikaan oo sit kivaa kun oon koko tän päivän ihan kauheessa koomassa nyt ton takia, kun en oo saanut nukuttua kunnolla.. Emmä tiedä onko mulla unettomuutta vai vaan siitä kiinni ettenkö mä haluais vaan nukkua. Mulla on taas sellanen masennus,että voisin ainoastaan vaan hengailla yöllä enkä liikkua päivällä yhtään mihinkään, ettei ihmiset nää miten turvonnut ja epäonnistunut mä oon. Aina kun käyn kaupassakin niin musta tuntuu että ihmiset näkee mun lävitseni ja tuijottaa koko ajan!

Mutta mä lopetan nyt tän angstaamisen teille ja meen syömään sitä ''aamupalaa''.. Pitäkäähän hauska viikonloppu ja olkaa ihmisiks :)




♥lla: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)