Stalkkaukset!

tiistai 23. heinäkuuta 2013

vastaukset kysymyksiin!

NANSKU VASTAA: 
~Paljonko painat ja mitä oot pitkä? - Mä en oo käynyt varmaan 2-3kk vaa'alla koska oon turvonnut niin paljon etten oo pystynyt.. Joten painoa en nyt osaa sanoa :/ Mutta 165senttiä olen pitkä. 

~Miten vaavan kaa menee? - Oikein mahtavasti :)) 

~Kuinka usei käyt juhlii? Esim baareis. - Oon nyt käynyt oikeesti todella usein, mutta jotain 2 kertaa kuukaudessa.. Silleen, et otan alkoholia.. Saatan kyllä joskus lähteä baariin ihan vaan laulamaan karaokea tai tanssimaan/näkemään niitä olemattomia ystäviä :D

~Mistä kaupasta ostat eniten vaatteita? - Tarjoustalosta, lindexiltä ja sit joskus jostain prismasta tai muualta.. sieltä mistä saa halpoja ja kivannäkösiä. 

~Minkä vaatekaupan vaatteita inhoot? - Hmmm.. Aika hyvä kysymys, mä en oo koskaan nimittäin tullut ees ajatelleeks tollasta, joten en osaa nyt vastata tähän yhtään mitään..  :D

~Moneen nukut viikonloppusin entä lomalla? - No aika samoihin aikoihin mä heräilen viikonloppusin,lomalla ja viikollakin. Eli joskus 8-9 aikaan oon nyt ruvennut nousemaan, toki joskus menee myöhempäänkin.. Tänään tais olla joskus vähän ennen 9 kun nousin sängystä. 

~Tykkäätkö 007 elokuvista? :DDD3  - Nouuu.. Ne on kauheeta kakkaa mun mielestäni, en oo koskaan tykännyt mistään tommosesta. 

~Luonteenpiirrettä mitä arvostat ihmisissä?3 - Avoimuutta, sellasta että pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta ja mielellään suoraan eikä silleen, että siitä kuulis sitten seläntakaa jostain kaverin,kaverin siskon veljeltä tms.. Luotettavuutta, että voin kertoa ihan kaikesta ja luottaa siihen ettei tää ihminen puhu eteenpäin asioita. Huumorintajua, se on mulla nimittäin niin kiero että olis kiva jos ihmisillä olis sellanen :D Monta tähän sai vastata edes? Toivotaan et tajusin ton kysymyksen ees niinku piti.. 

~Luonteenpiirrettä mitä vihaat ihmisissä? - Sitä ettei puhu asioista, ei vastaa kysymyksiin kun kysytään.. (Eräs ihminen varmaan tunnistaa itsensä tästä todella hyvinkin :D).. Voisin sanoa myös, että vihaan sitä kun mulle ei anneta periks asioissa, mut ohan se ihan hyvä ehkä kuitenkin vaikka oonkin tämmönen prinsessa ja suutun siitä samantein ;)

~Lempiblogis? - Hmmm, mä luen varmaan viittäkymmentä blogia, että mun on ihan kauheen vaikee valita sitä ihan parhainta koska mulla on vähintään kymmenen lempparia noista viidestäkymmenestä :D 

~Ootko saanu uusia kavereita bloggaamisesta? - Enpä oikeestaan :( Mulle tulee kauheen vähän mitään kommentteja ja en oo tutustunut kehenkään sen paremmin, vaikka kyllähän mulla olis kiinnostusta sellaseen jos joku sitä haluaa :)

~Parhaat puolet bloggaamisessa? - Bloggaaminen on hauskaa, se rentouttaa mua jotenkin ja saan purettua vihdoin noita patoutumia mun pääkopastani edes johonkin muualle kuin herra X:älle, mutta kuten oon aikasemmin kertonut niin en ole läheskään koko elämääni tännekkään kertonut että siinä mielessä se on vähän :sss Mutta siis, se että saa purkaa tunteitaan!!

~Millon sul on synttärit? - Ne oli jo, mut en viitti kertoa koska :D

~Kahvi vai tee? Tee ehdottomasti ja monia lemppareita löytyy tähänkin. 

~koira vai kissa? - Tää on must aika vaikee, koska tykkään molemmista, saaks molemmat valita? ;o

~Onks sulla paljon kavereita? - Todella vähän, oon niin luuseri ettei kukaan halua tutustua muhun :D 

~Onko sulla facebookkia? - Ei ole todellakaan. Vihaan koko ajatustakin jostain facebookista, mua ärsyttää että ihmiset lässyttää siitä joka paikassa!!!!

~Jos saisit yhden yliluonnollisen kyvyn, mikä se olisi? - Haluaisin varmaan oppia lukemaan ihmisten ajatuksia, se olis super mielenkiintosta. En kertois siitä kyvystä kenellekkään :D Salaa vaan kuuntelisin mitä muut ajattelee, sillä tavalla säästyis siitäkin mietinnältä että mitä esimerkiksi herra X:ä musta oikeesti ajattelee.. Tai mitä ne lissut jossain kauppakeskuksessa kyttää mua kun kävelen niitten ohi.. ;P

~Näitkö unta viime yönä, jos muistat niin mitä unta? - Näin ihan järkyttävää unta, oon nyt varmaan kolmena yönä nähnyt samaa ja joskus kauan sitte.. en tiedä liittyykö tää johonkin kammoon/pelkoon mutta kuitenkin.. Kerron nyt tän sitten alusta loppuun, että älkää ihmetelkö jos on jotenkin outo :D Se uni meni jotenkin tälleen.. Asuttiin jossain super vanhassa kerrostalossa missä oli sellanen hissi mihin laitetaan se ihme verkkojuttu siihen eteen tai mikä onkaan, jossain leffoissa oon joskus nähnyt sellasia.. se hissi nitisi ja natisi ihan sikana.. Ensin jäätiin jumiin sinne kolmen ihmisen kanssa.. Parin tunnin huutamisen ja lähes kuoleman jälkeen joku naapurin äijä tuli auttamaan meitä.. Ja se äijä oli ihan sekasin, poltteli jotain sätkää siinä samalla ja nauro sellasta pelottavaa naurua minkä kerkes.. Se mies ei ees puhunut kait suomea!! Sitten päästiin sieltä hissistä pois ja lähettiin kavereiden kanssa valmistautumaan baari-iltaa varten, otettiin vähän sidukkaa ja muuta tollasta.. Sitten kun lähettiin baariin, minä tietty ensimmäisenä avasin oven ja katoin rappusille päin niin siellä oli sellanen tummaihonen mies hirtettynä, verisenä, risat vaatteet päällä, silmät suurin piirtein tippuneet päästä ja mitähän muuta, sit mä heräsin siihen kun se tyyppi sano jotenkin oudosti help!! Sitten sekuntin päästä siihen ilmesty toinen mies ja ampu suoraan päähän tätä hirtettyä tyyppiä ja nauro sitä samaa naurua kun se mies joka pelasti meiät hissistä.. ja mä itkin hysteerisenä ja kiljuin ihan täysiä. .. ääääh.. se oli ihan karsee uni :D Ja aina mä nään ton saman, herään samassa kohtaa jne.!!! Nyt joku joka osaa tulkita unia niin vois kertoa mulle että mitä toi tarkottaa :))

~Harrastattex sexii? - Herra x:ä varmaan haluaa mielellään vastata teille tähän kysymykseen :D!!
Ja vielä muokkaus koska oli yks kysymys tullut ,kun olin just saanut tallennettua tän :D 

~Miksi ette ole yhdessä tai miksi olette yhdessä tollain epämääräisesti mitä olen ymmärtänyt? - Ei olla yhdessä siis herra X:än kanssa.. Mutta nukutaan ja muutenkin hengaillaan paljon, päivittäin, lähes koko ajan yhdessä! Herra X on mulle korvaamaton ystävä ja tuki kaikessa mahdollisessa, en oo varmaan pystynyt koskaan puhumaan kenellekkään ihan kaikista asioista noin avoimesti kuin tuolle miehelle. Siis ihan kaikesta, naistenvaivoista miehiin ja kaikkeen muuhun :'D Ja ohan tää munkin mielestäni todella epämäärästä jos totta puhutaan, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :s Henk.kohtasista syistä ei kuitenkaan seurustella.. En viitsi sitä asiaa tähän blogiin kertoa VAIKKA eihän sillä periaatteessa olis edes mitään väliä, kun mun syyhän se eroominen kuitenkin oli :)

HERRA X VASTAA: 

~Mitä olet mieltä Nanskun sairaudesta ja angstauksista? - Kyllähän ne syömisongelmat välillä pieniä ongelmia voi aiheuttaa, kun Nanskun suhde ruokaan ja syömiseen on erilainen kuin "normaalisti". Joskus ei ruoka pysy sisällä, joskus ruoka ei maistu ollenkaan, joskus ruoka maistuu liiankin kanssa, joskus tulee niitä läskiangstikohtauksia... Mut ei mitään niin isoja ongelmia etteikö niistä selvittäisi. Ja mä olen ihan varma, että Nansku paranee!

Angsikohtaukset on aika perseestä. Niiden aikana Nanskun kanssa ei voi puhua yhtään mistään. Kaikki huonot asiat kääntyy niin, että Nansku kuvittelee niiden johtuvan itestään. Angstaukset voi lähtee (mun mielestä) ihan pienistäkin asioista liikkeelle. Mut monesti ne onneksi loppuu ihan yhtä nopeesti kun ovat alkaneetkin.


~Millainen olet luonteeltasi? - Rauhallinen, sarkastinen

~Pidätkö Nanskua joskus vastenmielisenä? - En

~Miksi haluat olla Nanskulle avuksi tai miksi nukut hänen kanssaan? - Nansku on edelleen mulle läheinen ihminen. Tarviiko auttamiseen muuta syytä? Kaksin nukkuminen on parempaa ku yksin, yhessä nukkuminen on jääny vähän tavaksi.


~Mistä kaupasta ostat eniten vaatteita? - Ei ole suosikkia. Menen johonkin kauppakeskukseen, jossa kierrän vaatekaupat läpi ja yritän löytää sen mitä milloinkin tarvitsen. Viime aikoina käyttänyt enemmän nettikauppoja.

~Minkä vaatekaupan vaatteita inhoot? - Jaa a, ei ole inhokkiakaan.

~Moneen nukut viikonloppusin entä lomalla? - Yleensä liian pitkään.

~Tykkäätkö 007 elokuvista? :DDD3 - Kyllä niitä katselee. Vanhimpia en ole katsonut.

~Luonteenpiirrettä mitä arvostat ihmisissä?3 - Rehellisyys

~Luonteenpiirrettä mitä vihaat ihmisissä? - Kaksinaamaisuus

~Lempiblogis? -
- TÄMÄ! (nanskunihmeellinenmaailma.blogspot.com) Tietenkin.

~Millon sul on synttärit? -Loppuvuonna

~Kahvi vai tee? -Kahvia kuluu enemmän.

~Koira vai kissa? - Koira.


~Onks sulla paljon kavereita? - Niin vähän etten voi unohtaa ketään

~Onko sulla facebookkia? -On

~Jos saisit yhden yliluonnollisen kyvyn, mikä se olisi? - Ööö... uiminen


~Näitkö unta viime yönä, jos muistat niin mitä unta? - En muista.

~Mitä olet mieltä nanskun bloggaamista varsinkin kun se puhuu susta aika monessa kirjotuksessa? :3 - Ei se mua häiritse. Ei tässä blogissa suoraan mun elämästä tai musta puhuta niinkään paljon.

~Ette seurustele mutta asutte yhdessä? tai näin olen ymmärtänyt ja varmaan muutkin. -Ei asuta yhdessä.

~Kumpi teillä hoitaa kotityöt, Ruuanlaiton ja muun siihen kuuluvan? -  Kotityöt meni aika tasan, kai.


~Harrastattex sexii?  - Mitä se on?

~Mitä oot/olit mieltä siitä kun Nansku mietti ja itkikin ilmeisesti sen naimisissa olevan miehen perään kun seurustelitte vielä?
- Ei se sillon hyvältä tuntunut tietenkään. Taidettiin siitä asiasta joskus riidellä.

~Onko sulla minkälaisia tunteita Nanskua kohtaan vielä seurustelun jälkeen?- Edelleen välitän Nanskusta.

Herra x:kin kertoo vielä oman vastauksensa viimeiseen äsken tulleeseen kysymykseen ;)

~Miksi ette ole yhdessä tai miksi olette yhdessä tollain epämääräisesti mitä olen ymmärtänyt? - Ei olla yhdessä ollenkaan, ei edes epämääräisesti. Se, miksi ei enää olla yhdessä, on meidän kahden välinen asia.


Mutta kiitos kaikille ihanille jotka on jaksanut miettiä päänsä puhki meille kysymyksiä ja silleen.. Ja kiitos herra X:älle kun se suostu vastaamaan näihin edes, vaikka olikin välillä vähän vastahakoinen kaikista :'D

Nansku ja herra X:ä kiittää ja kumartaa näistä kysymyksistä suuresti <3


XOXO: Nansku&Herra X

7 kommenttia:

  1. herra x vaikuttaa siltä että välität todella nanskusta, pidä kiinni hänestä eihän sitä tiedä vaikka joskus tulevaisuudessa palaisitte yhteen =)

    VastaaPoista
  2. Herra X on todella huolehtiva ja ihana ihminen ja välittää varmasti, mutta mun on itsekriittisyyden takia kauheen vaikea ymmärtää että kukaan välittäis musta yhtään millään tavalla..

    Tosta yhteen palaamiaesta sen verran, että herra X:ä näkee asiat paljon erilailla kuin minä.. Mun puoleltani tohon yhteen palaamiseen ei olis edes mitään ongelmaa.

    VastaaPoista
  3. Harmi ettet oo facebookis! :D ku sielhä ois voinu tutustuu :) Tai siel o ainaki helppo tutustuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosin skypessä ja sähköpostissa tulis varmaan muutenkin enemmän juteltua ihmisten kanssa, vaikka sellanen fb-profiili sattuis olemaankin olemassa :D

      Poista
    2. Ite en käytä skypee ja sähköpostit katon ehkä kerra viikos, jos sitäkää :D juttelen kavereitte kaa yleensä aina facebookis, se on jotenki nii helppo. O

      Poista
    3. heh, okei.. Mä olin joskus hetken fb:ssä ja se riitti mulle.. Kaikki päivittelee niin turhan päiväsiä päivityksiä niin mulle riitti se :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)