Stalkkaukset!

maanantai 8. heinäkuuta 2013

Pakkopullaa

Heipä hei.. Nukuin viimeyönä 11tuntia sohvalla(ja silti väsyttää just silleen kuin ei olis nukkunut kolmeen yöhön sekunttiakaan, odotan niin paljon taas että pääsen nukkumaan), koska olin nukahtanut siihen kun en saanut unta niin aattelin tulla koneelle hetkeks ja sit yrittää nukkumista uudelleen ja näköjään olin sitten nukahtanut ku heräsin sohvalta :D Mutta juu, tänään toi kauppareissu oli jotenkin ylitsepääsemättömän ahdistava ja vaikee taas, mutta kun pääsin sieltä pois niin sitten oli taas super hyvä fiilis.. Se on jotenkin niin hiton vaikeeta aina saada takapuoli ulos ja kauppaan, suihkussakin käyminen on jotenkin niin ahdistavaa ja kaikki muutkin tekemiset. 

Kait tää tästä helpottuu, onnkes mulla on herra X, ilman sitä en sitten mitenkään jaksais yhtään mitään!! Puhutteko te masennuksestanne esim äidillenne avoimesti? Mä aina sanon, että mulla menee hyvin.. oon tehnyt sitä ja sitä ja plaaplaa.. miksen vaan vois sanoa, että äiti rakas.. Mulla menee maailman huonoiten, elämä on paskaa.. haluan tehä itsemurhan!! Kait mä pelkään sitä, että se raahais mut suoraan johonkin hoitolaitokseen.. En vaan tajuu että miks tän elämän pitää olla niin kauheen vaikeeta taas tällä hetkellä, kaikki tuntuu vaikeelta ja muutenkin :ss Syöminen on mennyt liiankin hyvin, en pysty edes paastoomaan ja oon niin turvoksissa että oksettaa oikein. Bloggaaminen taikka blogien lukeminen ei oo kauheesti kiinnostanut, tai sitten jos luen niin en jaksa koskaan kommentoida mitään :'D Mutta kyllä mä tästä kasaan vielä itseni uskokaa tai älkää.. 

Oon puhunut kaikesta herra X:älle, mutta kuitenkin tahtoisin jonkun muunkin jolle voisin puhua, en ehkä ihan noin avoimesti kuin herra X:älle mutta kuitenkin, ymmärrätte varmaan.. Plääh..!! :) Joskus vaan kun herra x on esimerkiksi töissä, niin haluaisin puhua jonkun kanssa ja ymmärrän ettei hänkään pysty juttelemaan mun kanssa koko aikaa tai olemaan mun seurassani 24/7, oon seurankipee ihminen TIEDÄN!! Mutta puhuminen vaan jotenkin auttaa niin kauheesti.. :s En kuitenkaan halua siis puhua mun äitilleni tajusitte sen varmaan jo.. 

Mutta tänään mä aattelin pyhittää loppu illan joidenkin ohjelmien kattomiseen.. Varmaan seuraava olis sitten serranon perhe ja siinähän riittää katsomista kun jokainen kestää yli tunnin -.- Tai sitten katson ton eilen alotetun leffan loppuun kun en sitten jaksanutkaan katsoa sitä.. Miehet jotka vihaavat naisia ;)

Hauskaa maanantai-illan loppua kaikille ja olkaa kiltisti :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)