Stalkkaukset!

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Mitä olen tehnyt kesällä?

Alotin tän nyt sitten kuitenkin: 17.7.2013 klo: 01.00 :D Mä sain tän kirjotuksen oikeestaan jo tuolloin valmiiksi, mutta en sitten jaksanut alkaa lisäilemään enään melkeen kahden aikaan yhtäkään kuvaa tähän niin päätin, että lisäilen sitten päivällä kun jaksan!

Ajattelin , että teen kuvapostauksen mutta en edelleenkään halua tuoda itsestäni tässä blogissa niin paljon julki että viitsisin laittaa kaikki itseottamani kuvat tältä kesältä.. Harmi kyllä koska osa oli niiiin hyviä :D Mutta katson nyt edes muutaman tähän niin saatte edes jotakin nähdä. Tästä saattaa tulla todella pitkä postaus ja varotan siitä jo näin etukäteen kun mä aina innostun noiden selityksien kanssa ihan liiallisuuksiin :D Nää on sitten siinä järjestyksessä kun  mulle on tullut ne mieleen, että sieltä täältä saattaa aiheet lennellä aiheesta toiseen nopeestikkin, ettei kannata ihmetellä sitä ollenkaan. Oon niin innoissani nyt tästä kirjottamisesta, että pakko se on alottaa samantein tää kirjottaminen taas.. Mutta kuten otsikosta näkee niin ..

-Mitä olen tehnyt kesällä?

~Käynyt uimassa. 
(Niin paljon kuin olen vain suinkin pystynyt ja kehdannut. Uiminen on mun mielestä ihan ehkä parhaimmasta päästä kesällä.. tykkään siitä ihan tajuttoman paljon, varsinkin jos menee illalla rannalle silleen ettei siellä ole yhtään ketään taikka sitten vähän sellasena ei aurinkoisena päivänä. tänä kesänä kyllä yllätin itseni ja varmaan monet muutkin ja kävin yleisellä uimarannalla häpeilemättä itseäni sen kummemmin ja se on ihan sairaan suuri muutos mulle.. Vedetkin on olltu suhteellisen lämpimiä, mutta silti mulle on vähän tullut kurkku kipeeks viileestä vedestä, onneks se ei haittaa ollenkaan mua.   :D!)


~Kalastanut. 
(olen paska siinä ja sotken siimat ja onget ja madot on iljettäviä plus se että kanssa kalastajat on aina pienessä kriisissä mun kalatuntemuksien ja muiden juttujen kanssa :D, enkä tiedä kalastamisesta yhtään mitään.. Koskin jopa ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneenkuuteen vuoteen kalaankin, siis elävään jos akvaariokaloja ei lasketa nyt sitten mukaan, enkä mä kait muuten kuolleeseen kalaan ole koskenut kuin ruokana. Musta ne on ihan hirveen limasia ja kauheita ja plaaplaaplaa!!. mutta sitäkin on silti tullut harrastettua silti, siis tota kalastusta.)




~Käynyt soutelemassa.

(mökillä ollessamme muutaman mukavan ihmisen kanssa soudeltiin melkeempä keskelle järveä ja nautittiin siitä hiljaisuudesta ja kaikesta mitä siellä järvellä nyt saatto sitten ollakkaan... Kalastaminen on rentouttavaa puuhaa ja kivaakin tai siis veneily, kalastettiin kyllä samalla tänkin olis melkeinpä voinut liittää tohon kalastamiseen, mutta.. meni jo.)

~Ottanut todella kauniita maisemakuvia. 


(Suomen kesästä saa niin paljon kanssa kauniita kuvia.. Suomalaiset saa olla onnellisia siitä, että meille on suotu näin kaunis kesä. Kauniit maisemat, paljon vihreetä,keltaista,valkoista, paljon värejä, värikkäitä eläimiä, kuten perhosia.. Ihania kukkia jotka on kanssa ihanan värikkäitä..)


~Ottanut ihan super paljon aurinkoa ja kärsinyt sen auringonoton jälkeen siitä palaneesta ihosta, mikä ei sinänsä ole yllättävää jos mut tuntee.. 
(Kyllä, mä rakastan aurinkoa mutta olen huono levittelemään mitään aurinkovoiteita itseeni, oon tänä vuonnaKIN ostanut jotkut kymmenet erilaiset aurinkorasvat ja auringonoton jälkeen tarkoitetut voiteet mutta arvatkaa onko niitä purkkeja edes avattu..Hupsista.. Herra X on kova kyllä muistuttelemaan mua tästäKIN asiasta :D)

~Valittanut 


(tää nyt on sinänsä ihan arkipäivää mulle, mutta kyllähän mä nyt tässä kesälläkin olen tehnyt sitä. Vaikka kesällä pitäs ottaa ehkä ihan rennosti ja nauttia kaikesta ihanasta nyt kun sitä voi.. Hyvä esimerkki on tässä toi palaneesta ihosta kärsiminen, jos osaisin huolehtia siitä aurinkorasvasta tai joskus kuutelisin herra X:ää edes jonkun verran vaikka olenkin jääräpäinen niin säästyttäis kaikki hermoja kiristävästä valituksesta eroon helposti!)


~Syönyt mansikoita. 


(VÄHÄN liikaakin. Kesällä on kyllä aina ihan pakko saada mansikoita, tai eihän tää muuten olis edes kesä.. Mansikat pitää yleensä nauttia ihan tuoreena, siis sellaset tuoreet mansikat.. Mutta olen tänä vuonna tehnyt poikkeuksiakin ja laittanut niitä esimerkiks piirakkaan, rahkaan jne..)


~Ostanut kolmeen kertaan jäätelökiskasta jäätelön. 


(Mun mielestä on ihan parasta ostaa jäätelö jostain ihmishulinasta ja etsiä penkki sieltä, istuskella siihen penkille, katsella samalla kiireisiä ihmisiä ja syödä itse kiireettömästi jäätelöä kaikessa rauhassa :D en tiedä miks ihmeessä mä tykkään tommosesta, mutta toi vaan on jotenkin niin mahtavaa, kokeilkaa joskus..Ja tän lisäks on lähes jokaisella kauppareissullakin pakko ostaa jonkunlainen jäätelö.. )


~Iloinnut kun vaava oppii koko ajan kaikkea uutta. 


(Pikkuset oppii niin nopeasti kaikkea ihanaa ja ei niin ihanaa, pienessa ajassa pieni ihminen kehittyy niin kauhean paljon, ettei sitä aikuiset aina meinaa edes ymmärtääkkään. mietin joskus, että olenko mäkin tosiaan oppinut noin nopeasti joskus jotain :D)


~Nauttinut perheeni seurasta ja tietenkin herra X:ästä. 


(Herra X:hän ei nyt periaatteessa kuulu perheeseeni vaan on exmieheni kuten kaikille on tullut se varmasti selväksi jo, mutta olen nauttinut hänen seurastaan paljon enemmän kuin yhdenkään sukulaiseni,ystäväni tai kenenkään muun läheisen. Että kiitos sinulle ihana <3 Ja lisään v ielä, että olen myös kertonut herra X:älle asioita joista en koskaan olis kuvitellut että kerron yhdellekkään ihmiselle, varsinkaan miespuoliselle. 
Perheeni seurasta olen nauttinut aina kun olen pystynyt ja parhain mahdollisin keinoin tottakai, viettänyt aikaa sisarusteni kanssa jne,välimatkat on syvältä ja Kulkeminen on rajallista...)


~Grillannut useampaan otteeseen. 


(Kyllä taisitte lukea ihan oikein, olen läskipallero ja rakastan makkaraa ylikaiken :D eli söisin sitä vaikka joka päivä jos se olis mahdollista vain. Olen mä muutakin grillannut tottakai, maissia, täytettyjä paprikoita, herkkusieniä, mitä kaikkea nyt sitten grilliin vaa voikin tunkea, myöskin perunoita joista tuli erittäin hyviä folion sisällä. itse ongittua kalaa <3 jeee ja paljon muuta..!!)


~Angstannut,tapellut,viillellyt.
 (Laitoin nyt tähän nää kaikki kolme asiaa kerralla, niin ei tarvitse kaikista erikseen kirjotella, koska joka tapauksessa olisin niistäkin sitten kirjotellut. Tosiaan olen angstannut muutamaan kertaan niin paljon, että herra X:kään ei ole tiennyt mitä hänen pitäis tehdä mun kanssa, osastolle menoa on ehdotetu useampaan otteeseen sen jälkeen kun lähdin sieltä yhdeltä osastolta, mutta emmä sinne halua. Eipä varmaan kauhean moni muukaan ihminen sinne hirveen vapaaehtoisesti halua. Tapellut ''ystävien'' kanssa ja herra X:än kanssa, sisarusteli kanssa ja muutaman sellasen randominkin kanssa olen saanut pientä ja vähän isompaakin kärhämää aikaiseksi. Viillellyt.. Pariin kertaan silleen jopa että olen joutunut alentumaan sairaalaan menoon kun en ole saanut tyrehdytettyä viiltohaavojani, musta se on kauheen ''alentavaa'' ja super noloa mua kohtaan, että olen itse viilellyt ranteeni auki ja sitten meen päivystykseen itkemään kun sattuu,tulee verta ja uliuliuli..)


~Uskaltautunut maistamaan muutamaakin eri ruokaa mitä en ole koskaan aikasemmin maistanut. 


(Olen ehkä vähän tapoihin pinttynyt ja jos joku on jonkun mielestä pahaa, näyttää ällöltä tai haisee jollain tapaa epämiellyttävältä niin mä en halua silloin syödä sitä, mutta nyt oon kuitenkin uskaltautunut maistamaan vaikka mitä ja yhdestäkään en ole vielä sanonut, ettei olis ollut pahaa.)


~Ikävöinut edelleen sitä naimisissa olevaa miestä.


 (Vaikka en ole tästä kyseisestä henkilöstä blogissani puhunut hetkeen yhtään mitään niin olen siltikin miettinyt häntä todella usein. Useimmiten ajattelut on johtanut kauheeseen itkukohtaukseen, välillä oon vaan hymyillyt omassa mielessäni jotain juttuja joista hän tulee mieleen tai jotain muuta. Haluaisin edelleenkin ihan kauheen paljon olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä, mutta en välttämättä tässä vaiheessa elämää kykene enään kokemaan yhtäkään pettymystä sen suhteen ettei meistäKÄÄN tulis koskaan yhtään mitään. Onhan hän onnellisesti? naimisissa ja lapsiakin löytyy, en ole mikään perheen rikkoja.. Mutta olen super paska ihminen kun yritin viedä niiltä ihanilta lapsilta isän.. Omahyväinen paska sanoisinko...!! Mutta pakko siirtyä eteenpäin vaikka tästä aiheesta olis kuinka ja paljon puhuttavaa edelleenkin kaiken tän jälkeen...)


Ollut laskematta kaloreita, stressaamatta painosta (ja sen kyllä huomaakin näistä kertyneistä läskeistä..) Yrittänyt olla stressaamatta mitään suurempia asioita ja ottamatta paineita mistään, lomaillut vaan.. Ja kaiken tän lisäks mitä tässä ylhäällä on oon tehnyt paljon muutakin, mutta jos kuitenkin kirjottaisin ne kaikki pienen pienetkin asiat mitkä mulle tulee mieleen niin tästä postauksesta tulis sellanen sata sivuinen romaani, nythän tää on vaan 50sivunen :D Tulipahan nyt vähän erilainen postaus noiden angstipaskojen lisäksi, nauttikaahan näistä viimeisistä lämpimistä päivistä oikein kunnolla :)




XOXO: Nansku

PS: tää bloggeri nyt temppuilee jotain oikein huolella niin en saanut noita tekstejä oikeen värisiksi ja kokoiseksi joten älkää ihmetelkö värien ja fonttien vaihtelusta :D

1 kommentti:

  1. Näköjään sentään oikeet värit tuli mutta fontti vaihtele kauniisti :D

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)