Stalkkaukset!

tiistai 9. heinäkuuta 2013

tervehdys

Oon tänään taas vaan maannut kotona ja ottanut aurinkoa parvekkeella ja syönyt minkä kerennyt myöskin... Mä en haluais ihmisten ilmoille mutta lupaan huomenna mennä pihalle joka tapauksessa. Koska jos oon monta päivää vaan kotona, niin mua alkaa ahdistamaan ihan suunnattoman paljon ja oon saanut jopa paniikkikohtauksiakin sen takia, että oon vaan ollut himassa homehtumassa :'D 

Herra X:kään ei ole mulle valitettavasti tänäään tai nyt illalla enään pitämässä seuraa, niin täytyy keksiä taas jotain tekemistä vaikka ei huvittais tehdä yhtään mitään. Haluaisin vaan jutella herra X:än kanssa niin saisin jotain muuta ajateltavaa kuin tää paska elämä.. Eilen yöllä sain tolkuttoman itkukohtauksen, en edes itse tiedä mikä mulle tuli mutta ihan toivoton olo ja kaikkee muuta :( Mut pääsin siitä sitten loppujen lopuks jotenkin yli ja nyt on taas ihan ok olotila. Aloin tarkemmin miettimään, että miks herra x feidas mut just tällä hetkellä niin ymmärrän ihan täysin ettei sairaan ihmisen kanssa todellakaan oo helppoa olla yhtään mitenkään! Jos se on mulle rankkaa niin voin vaan kuvitella miten rankkaa se on mun läheisille ihmisille, vaikka herra x on mulle kaikista rakkain ja tärkein tuki ja turva edelleenkin niin silti se on rankkaa. Ihmettelen vaan sitä kun ei asiat edelleenkään muuttuis tästä tilanteesta muuhun kuin parempaan suuntaan jos me seurusteltais edelleenkin. Oon nyt kirjottanut joku kaks miljoonaa kirjotusta tästä aiheesta niin lopetan nyt tähän.

Nyt kattelen tässä leffaa: tyttö joka leikki tulella.. Eli tosta miehet jotka vihaavat naisia leffasta jatkoa :) Oon nähny ja lukenu nää moneen kertaan, mutta aina nää on vaan yhtä hyviä :p 

Mutta palaillaan taas, en tiedä kirjotanko vielä tällä viikolla mutta jos jotain tulee mieleen niin kirjottelen sitten, kun on vähän tyhjä aukko näissä postauksista ja kaikista tulee tämmösiä ruikutuksia suorastaan.. 

XOXO:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)