Stalkkaukset!

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Pikapika!!

Mun ei pitänyt postata tänään, mutta Herra X:llä ei mennyt tänään minuuttiakaan siihen ,että hän nukahti kun pääsi sänkyyn. Olen katkera hänelle noista ihmeellisistä mutta silti aivan loistavista ja kateellisen hyvistä unenlahjoista :D Mä sain tossa hetki sitten ihan loistavan postausidean ja katsotaan saanko kasattua siitä mitään  järkevää, yleensä mun mahtavat ideat on lössähtäneet ihan kuin pilalle mennyt pannukakku tms.. Mutta katsotaan jospa saisin itseni ja muutkin yllätettyä positiivisesti edes tän kerran! Mutta nyt mä lueskelen teidän blogit loppuun asti ja sitten kömmin itsekkin takasin sänkyyn tästä hillumasta, täytyis oikeestaan jo nukkua. Heräsin sairaan aikasin tänään ja valvoin vähintään aamu viiteen kun en saanut unta, joten tää on nyt tämmönen todella pikanen kirjotus tällä kertaa. 
Muokkaus: Mikä siinä on kun en koskaan ikinä, muista laittaa noita tunnisteita :D!! Kauniita unia ja nukkukaa hyvin!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)