Stalkkaukset!

torstai 18. heinäkuuta 2013

Tämmönen purkaus!

Olipa kiva kirjottaa tänään pitkästä aikaa tommonen ilosempi ja positiivisempi postaus pitkään aikaa.. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ihan uskomaton ahdistus, ihan uskomattoman paska fiilis, mutta en nyt tähän jaksa kirjotella sen enempää siitä ettei siitäkin tule ongelmia (sehän tästä vielä puuttuiskin...) Mulla olikin sellaset neljä hyvää päivää tossa että olihan tän ahdistuksen jo aika palatakkin. Toivottavasti tää on vaan ohimenevää ja mulla olis huomenna taas loistava fiilis ilman mitään angstauksia tai itsemurha-ajatuksia!!

Mulla on taas sellanen olo, että vois vaan viillellä ranteet auki ja kattoa hymy huulilla kun kaikki veret valuu pitkin lattioita.. Laittaa kaikille läheisille viestit tai kirjottaa kirjeet ja laittaa ne postiin ''kun luette nää niin oon jo poissa'', Mutta oon niin väsynyt kaikkeen,etten jaksa edes viillellä.. Yritin keskustella herra X:än kanssa eräästä ilmeisen arasta aiheesta ja siitäkään ei tullut muuta kuin riitaa ja johti siihen että mä angstasin (yllättäen) ja uhkasin tappaa itseni muutamaan otteeseen.. Mun päässäni taas pyörii vaan ajatus taas, että miksen mä sit tee sitä?! kerrankin kunnolla.. Mä rakastan edelleen tota ihmistä ihan sietämättömän paljon ja kait mun on nyt pakko sitten alkaa viilentämään välejä tohon ihmiseen koska meistä ei hänen mukaan ole tulossa enään koskaan yhtään mitään, kyllähän se kirpasee ja kovaa mutta itseppä olen tämän sopan keittänyt taas kerran.. Anteeksi herra X mutta tää oli pakollinen purkaus tänne !!!! Tiedän ettei olis pitänyt tätäkään kirjottaa koska tästäkin varmaan syntyy jonkunlainen riita, mutta menkööt.. 

HALUSIN VAIN SANOA, ETTÄ TYKKÄÄN SUSTA NIIN PALJON, ETTEN MÄ KYKENE TAPPAMAAN ITSEÄNI EDES!! ANTEEKSI KUN OLEN PASKA,EPÄONNISTUNUT,EPÄMUODOSTUNUT, IDIOOTTI,LÄSKI JA KAIKEN PILAAVA RUMILUS.. MÄ EN EDES ANSAITSE YHTÄÄN MITÄÄN, EN YHTÄÄÄÄN MITÄÄN!! EN ANSAITSIS EDES ELÄÄ TÄÄLLÄ, EN EDES TIEDÄ MIKS HELVETISSÄ MUT ON TEHTY JAKAMAAN TÄTÄ PASKAA YMPÄRIINSÄ ANTEEKSI KOKO SYDÄMESTÄNI!! MIKSEN MÄ VOIS OLLA SELLANEN NORMAALI, ET OLIS KAIKKI VAIKKA PARI KUUKAUTTA ILMAN MITÄÄN ONGELMIA HYVIN, VOISIN NAUTTIA TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ ONNELLISENA, NIINKUIN SILLON KUN OLIN HERRA X:ÄN KANSSA VIELÄ YHDESSÄ, SE OLI EHKÄ MUN ELÄMÄNI PARASTA AIKAA... AIKAA JOLLOIN KAIKKI OLI HYVIN, MIKSEN MÄ VOI PALATA TAKASIN AJASSA!!!! KORJATA KAIKKI ASIAT JA TEHDÄ TOISIN...!! OLTAISKO ME SITTENKÄÄN JATKETTU SUHDETTAMME NORMAALISTI JOS KAIKKI OLISKIN OLLUT TOISIN??? KUKAPA SEN TIETÄIS.. HUOKAUS!! 

Mä haluaisin kauheesti keskustella taas tosta samasta aiheesta herra x:än kanssa ties kuinka monennen tuhannennen kerran, mutta ei siitä seuraa kuin tappelua, eiikä se keskustelu johda yhtään mihinkään.. Ei ole ennenkään johtanut.. niin mun on parempi pitää suuni kiinni, siihen asti kunnes se aukenee taas väkisin ja kaikki paskat tulee kerralla pihalle yhdessä ryöppäyksessä!! No sitä ootellessa sitten.. Ei mulla periaatteessa mitään hätää ole, yksinäisyys ja yksin oleminen ahdistaa enemmän kuin edes syöminen tai kaupassakaan käyminen. Mulla täytyis olla koko ajan ihan kauheesti jotain tekemistä etten kerkeis ajattelemaan tätä paskaa maailmaa ja kaikkea tätä mitä mun niskaani on taas kaadettu kertaheitolla. Tahtoisin päästä näistä kauheista tunnekuohauksista eroon koska en itsekkään jaksa näitä. 

Uhhhuh kun helpotti saada vähän purkaa taas tunteitaan tänne, en viitsi ainakaan toistaiseksi kirjoittaa tosta yhdestä tämän päivän/illan tapahtumasta joka ei tällä kertaa liity herra X:ään vaan erääseen toiseen ihmiseen.. Josta tossa vähän aikasemmin puhuinkin, se selän takana paskan puhuja :D Että terveisiä vain sinullekkin jos satut tätä lukemaan ;)

Pahoittelut mun kaikille muille ihanille lukijoille jotka joutuu tätä tunnekuohausta täältä blogista seuraamaan, joskus vaan täytyy päästää ne kertyneet paineet pihalle pääkopasta se tekee kait ihan hyvää!! Sekava postaus, mutta koittakaa kestää.. Laittakaa mulle jotain postausideoita niin saatan toteuttaa jotakin niistä :)) 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. moikka nansku, oon lukenu pitkää jo sun blogii ja tosi kiva et purat tänne näitä juttui, toivottavasti helpottaa <3

    VastaaPoista
  2. Kiva, että oot lukenut ja toivottavasti luetkin sit jatkossa kans :)

    Pakko on joskus vähän purkailla johonkin noita juttuja kun ei noita viitsi ihan kaikille jutellakkaan :))

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)