Stalkkaukset!

perjantai 5. heinäkuuta 2013

Turhamaista..








Aloin tossa tänään miettimään, että miten nopeesti tää aika oikeestaan on mennyt..? Vähän aikaa sitten oli vasta tammikuu.. Ja nyt mennään jo reippaasti heinäkuun puolella, mä en oo saanut mitään järkevää edes aikaseks tänä vuonna. Ahdistaa olla näin laiska ihminen. oon maannut viimeset 2 päivää ja syönyt, en oo käynyt pihallakaan pahemmin.. Päätä särkee ja ahdistaa tekemättömyys, mutta en silti vaan yksinkertaisesti saa itseäni ihmisten ilmoille koska en halua että kukaan näkee miten paljon oon turvonnut. Oon taas muutaman yön miettinyt vaan ,että miks asiat menee niinku menee.. Tää on ihan paskaa, että haluaisin enemmän kuin mitään että herra x ottais mut takasin. Se olis suorastaan suuri pelastus tän kaiken paskan keskelle, mutta turha toivo.. Niin ei tuu tapahtumaan.. On se silti mulle vielä kaikki kaikessa ja se ihminen kenelle pystyn puhumaan ihan kaikesta.. ♥ 
Mä yritän nyt taas käydä nukkumaan. Hyvää yötä!

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)