Stalkkaukset!

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Heinäkuus voi vannoo valoi...



Heippa ja hyvää maanantai-iltapäivää kaikille ihanille ihmisille jotka jaksaa seurailla ja lukea mun paskanjauhantaa päivästä toiseen <3   Mä en oksentanut eilen, vaikka söin koko pizzan ja kärsin koko illan itkunsumentamaa läskiahdistusta.Ehkä mun pitäs olla ylpeä itsestäni koska pystyin kuitenkin hillitsemään itseäni sen verran, etten edes viillellyt yhtään? Kävi se mielessä, mutta mä lupasin herra X:älle etten tekis mitään tyhmää niin en tehnyt. Ehkä se itkeminen vaan auttaa saamaan sitten paremman olon ilman tollasia tyhmiä temppuja. Mä saan kyllä olla ikuisesti kiitollinen ,että tommonen mies kuin herra X jaksaa tukea mua EDELLEEN koko ajan kaiken mun paskatemppujen jälkeen <3  

En saanut eilen illalla unta, päätin että jos en neljään mennessä ole nukahtanut niin valvon sitten iltaan asti.. No niin siinä sitten kävikin :) Nukuin tossa jonkun 1,5h.. Ja nyt väsyttää niin perk.leesti ettei mitään järkeä, vielä olis monta tuntia valvottavana koska kello tulee vasta viis :'D Kait mä joten kuten pystyn valvomaan nyt sitten kun kert tähän astikkin pystynyt. Onneks saan ens yön nukkua herra X:än kainalossa, sitä on taas odotettukin.. en osaa nukkua yksin, vai onko se enemmänkin siitä kiinni kun tiedän, ettei mun tarvitse nukkua yksin? Tai siitä, etten mä vaan halua .. En tiedä, eikä mua ehkä niin kauheesti edes kiinnostakkaan. 

Tiedättekö sen tunteen, kun haluais puhua kauheesti yhden ihmisen kanssa, vaikkapa puhelimessa.. Mutta siitä tyypistä ei saa mitään irti muuta kuin raskaita huokasuja ja jotain epämäärästä muminaa..? Itse selitin suu vahdossa jotain hyvää juttua ja vastaukses tulee ''Mmm.. Niin'' o_o Alko kyllä pikkasen ihmetyttämään, että mitä hittoa.. Loppujen lopuks ,(_MINÄ_ joka on aina suunapäänä höpöttämässä mitä sylki suuhun tuo) niin olin ihan hiljaa.. Kun en vaan yksin kertasesti viittinyt enään sanoa yhtään mitään.. Loppujen lopuks mun oli pakko keksiä jotain, että saan lopetettua sen puhelun.. Miten ihmeessä ihminen ei voi sitten sanoa vaikkapa suoraan jos on niin kauheen vaikeeta toi puhuminen? Ehkä mä oon sitten vähän liian suorapuheinen tms mutta mä en oikein ymmärrä tollasta :'D Kyllä itse ainakin, kohteliaasti sitten ilmotan että ei kiinnosta, tai en jaksa nyt puhua.. taikka mulla on pahapaikka ja muuta tekemistä yms. Sitten toisaalta tää samainen henkilö on kerran saanut mulle pahanmielen tokaisten törkeesti puhelimeen, ettei kiinnosta puhua sun kanssas.. Ehkä se sitten vaan johtuu siitä tai jotain..

Mutta mä meen nyt tekemään tonnikalalla ja kanalla täytettyjä patonkeja ja syömään aamupalaa (hyvään  aikaan taas, tiedän).. Palaillaan :')

XOXO: Nansku 

2 kommenttia:

  1. Hyvä ettet viillelly ja juu, tollaset puhelinkeskustelut mis toinen vaan mumisee on ihan törkeen ärsyttäviä.. :S Tsemii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joku muukin kokee sen ärsyttävänä :'D Sulle kanssa tsemppiä <3

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)