Stalkkaukset!

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Jotain.. osa 200000

Mulla on ihme angsti päällä koko ajan, tuntuu etten jaksais taas yhtään tätä helvetin elämää, en päivääkään.. Viiltelin eilen ja tänään oon sitten kiukutellut siitä kun käsi on kipee kun viilsin vähän liian syvälle.. No ihan sama, ois pitäny ehkä vaan viiltää paremmin ku koskaan niin eipä tärvis tätäkään angstata tässä nyt..  Ehkä tää angsti johtuu siitä että herra X on ollut välttelevä,kait hänkin alkaa pikkuhiljaa kyllästyä näihin mun angstailuihin enkä oikeestikkaan enään yhtään ihmettele, emmä jaksais olla tämmösen ihmisen kaveri mitä mä olen... Samaten kaikki muut ihmiset. En oo 3 viikkoon laittanut ensimmäistäkään viestiä tai soittanut ensimmäistäkään puhelua kenellekkään muulle kuin herra X:älle (paitsi äidille, muutamalle sisarukselle jne), niin en edes muista koska viimeksi mulle olis tullut viesti taikka sitten puhelu yhtään mistään, mun mielestä on perseestä se että mua pompotellaan ihan miten itseään huvittaa, oonko mä oikeesti niin sinisilmänen että mulle voi tehä tolleen ihan tosta noin vaan? Olla pitämättä yhtään mitään yhteyttä jne.. Ootellaan vaan ,että mä sitten soitan tai laitan viestiä. Sama tilanne toistu kerta toisensa jälkeen mun siskon kanssa, hän ei KOSKAAN laittanut ensin viestiä saatikka sitten soittanut. Mutta kun mä mainitsin asiasta niin aina tuli takaisin että ''eihän sustakaan ole kuulunut pitkään aikaan yhtään mitään''.. Onko toi teiän mielestä tosiaankin hyvä selitys, ettei ole itse viittinyt tehdä aloitetta tossa asiassa????  Tai sitten tää angstaaminen johtuu siitä, että mun elämä on tällä hetkellä aika sekasin suoraan sanottuna, on tiettyjä asioita joista mä en ole ajatellut puhua tähän blogiin koskaan! Vaikka haluaisin puhua niistä, sekin helpottais vähän kun pääsis enemmän purkaamaan tunteitaan.. Mutta ne on kuitenkin niin henk.kohtaisia etten mä ala niistä puhumaan. En halua kenenkään mun sukulaisen tietävän tästä :D

Mulla on motivaatio kaikkeen nollassa taas vaihteeks, tän bloginkin suhteen. Musta on ihanaa että ootte kuitenkin jaksanut laittaa mulle ihan sairaan paljon kommentteja.. Ja saa edelleenkin laittaa.. tai oikeestaan PITÄÄ!! Voisitte myös ehdotella jotain postauksia, kunhan ei oo kauheen henk.kohtasia. Mä yhessä vaiheessa keräilin yksiä kysymyksiä tohon listaks ja aattelin että voisin jossain vaiheessa ihan tylsyyttäni tehdä sitten ne,niin ssaan edes jotain pientä aikaiseksi tän blogin suhteen ;) täytyy kattoa saanko tällä viikolla kasattua sen vai joskus muulloin. Mulla ei oo oikeestaan aikaakaan enään istuskella postailemassa että sekin varmaan tätä motivaatioo vähän sitten raastelee tossa sivussa :)) 

Mutta, olkaahan kiltisti ;)

XOXO: Nansku

20 kommenttia:

  1. Siis omg ei tollein saa sanoa,nyt sun on pakko kertoa anna tulla vaan :)unohda se herra x ja katso tulevaisuuteen ja lopeta se viiltely!hmmm ootko sä raskaana no en jaksa arvailla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööh, mistähän oot saanut päähän, että olisin raskaana? Miks ihmeessä mun pitäis unohtaa herra X? Hän on mulle korvaamaton tuki ja turva, enkä todellakaan tiedä edes että olisinko mä enään tässä ilman häntä.

      Poista
  2. Miksi sä oot sä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öööh, tota sun täytyy varmaan kysyä mun vanhemmilta.

      Poista
  3. Sul on aina mut <3 -hippi

    VastaaPoista
  4. Masennukseen tarjoon sulle nauravat nakit -hippi rakkaasi

    VastaaPoista
  5. Täytyy sanoa,että eipä sun blogissasi ole mitään suuria ihmeitä,oikeastaan yhtäkään ihmettä täällä ole :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No täytyy sanoa, ettei tätä mun blogiani ole mitenkään pakko lukea jos ei kiinnosta ;)

      Poista
    2. Ei.. Ei todellakaan ole :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)