Stalkkaukset!

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Sekametelisoppaa

Mun ruokailut on menny suhteellisen hyvin tässä muutaman viikon. Oon syönyt joka päivä edes jotain vähintään 5 kertaa, tosin oon syönyt lisäks kaikenmaailman herkkuja kilo kaupalla, mutta en ole oksentanut. Lenkkeillyt oon.. Tänäänkin pyöräiltiin ensin 10kilsaa siskon kanssa ja sit sen jälkeen lähin tässä illasta vielä kävelemään, tai mun piti kävellä.. Mut se meni juoksemiseks.. Ja jotain 5km tuli siitäkin, lisäks oon joka päivä hengannut ulkona ja liikkunut lähes koko ajan johonkin suuntaan, kerännyt marjoja, kävellyt metsässä huvikseen ja katellut kukkia,puita ja kaikkee turhan päivästä (tai joidenkin mielestä turhan päivästä, mutta mun mielestä metsässä oleminen ja käveleminen on parasta)... Eihän se kauheesti ole tai kuluta paljon paskaakaan mutta eipä pääse kukaan sanomaan etten ole tehnyt yhtään mitään :D Vielä kun tätä kesää on vähän jäljellä niin tarkotuksena olis lähteä taas veneilemään, kalastamaa, mökkeilemään ilman tietokoneita ja puhelinten latureita, oikeestaan kokonaan ilman sähköjä :D ja sitten telttailemaan, telttailua en oo vielä tänä vuonna harrastanut ollenkaan! Kuhan joku mielekäs paikka löytyy niin eiköhän sekin sitten onnistu. 

Herra X enää harvemmin edes  vastailee mun viesteihin, en muista edes koska se on viimeks nukkunut mun kanssa. En yhtään ihmettele että se on tylsistynyt muhun, mä en nykyään tee mitään muuta kuin valita tätä paskaa elämääni, niin kukahan sitä jaksais? ajattelin lähteä tässä jossain vaiheessa hetkeks johonkin kauas pois niin kait sitten vähän parantuu välit vähän jokaiseen ihmiseen kenet tunnen kun oon päässyt viilentymään hetkeks satojen kilsojen päähän :)) Pitää nyt katsoa vaan , että mihin sitä menis ja koska! Jospa tää mun elämän laatu tässä vähän muutenkin muuttuis kun kesä on ohi ja kaikki asiat lähtee rullaamaan.. Haluaisin kovasti pyytää anteeks herra X:ältä kun se on joutunut kestämään mua tämmösenä paskana ja idioottina. 

Mutta mulle tuli vähän paha jumitus tän kirjottamisen suhteen niin jatkan taas joskus kun kerkeen ja jaksan, edelleen oottelen innolla niitä postausideoita ;)

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Mäki vastaan tänne "piiloo" :D en julkassu sun kommenttii ku jos et haluu et joku menee kyylii :) oot kyl tosi pieni. Vai mitä olitkaa pitkä?
    Ärsyttävii tommoset kopioinnit :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D jep, emmä mielelläni haluu tollasia vähän yksityisempiä asioita tänne kuten just toi painojuttu yms. Toisaalta oon mä sen julkassu aikasemminkun, mutta sit toisaalta taas alkaa vituttaa ne ''ei sun tarvii laihduttaa, et sä oo läski, sä oot liian laiha'' jne kommentit niin parempi olla julkasematta sellasta :D Oon 165cm pitkä, varmaan vähän allekkin..

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)