Stalkkaukset!

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

turhaa osa 29994995

Heipparallaa ja hauskaa keskiviikko iltaa! Aattelin nyt sitten taas tylsyyttäni vähän kirjotella teille tässä samalla kun kattelen kakkos osaa tosta leffasta, tyttö joka leikki tulella. Musta on ihan tyhmää että nää on laitettu netflixiin kaikki kahessa osassa.. :s mut toisaalta, voi sit pitää hyvillämielin taukoa välissä eikä tuu kaikkia tuijotettua samalla kertaa :D 

Tänään on ollut ihan kiva päivä,ottaen huomioon sen että nukahdin joskus aamulla viiden aikaan ja oon silti jaksanut painaa koko päivän ilman päiväunia tai mitään :) Syömisten kanssa on ongelmia, aamulla söin yhen lihapiirakan ja sit vähän aikaa sitten puolikkaan sämpylän. Nyt laitettiin ranskalaisia uuniin jos sitten vähän söis lisää.. ihan järkyttävä päänsärky, migreeni.. Menkat, turvotusta.. Ärsyttävää :/ En oo käynyt vaa'alla aikoihin enkä nyt varmaan edes uskallakkaan mennä.. Oon lihonnut ihan törkeenä ja olis pakko vähän ottaa itseään niskasta kiinni koska eihän tästä tuu muuten mitään. Vettä oon yrittänyt juoda päivittäin tuplamäärät mitä normaalisti, mutta nyt sekin on sitten taas vähän ''lipsunut''.. Vesi maistuu mun mielestä ihan törkeen pahalta, keittiöstä tuleva vesi on kamalampaa kuin vessasta tuleva.. Mutta kyllä se alas menee kun vaan väkisin juo. En oo pitkiin aikoihin juonut mehuja tai mitään, teetä jonkun verran mutta sekin vähentynyt koska kesällä on niin kuuma.. Joku sokeriton jäätee vois olla sit?! Mitä te ootte juonu muuta kuin vettä? 

Oon todella väsynyt, eikä mun ajatukseni kulje nyt oikeesti yhtään mihinkään suuntaan, että aika mahdotonta keksiä nyt mitään muuta lisättävää sitten tähän väliin :D Kirjottelin nyt kuitenkin vaikkei mun mikään pakko olis ollutkaan! 

♥lla: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)