Stalkkaukset!

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Turhia kuulumisia.

Mulla ei oo ollut taas minkäänlaista motivaatiota kirjotella tai olla muutenkaan koneella.. Nyt on ollut ihan kauniita ilmojakin niin pihalla on tullut oltua lähes koko ajan :) Ajattelin silti kuitenkin nyt kirjottaa vähän ees kuulumisia tännekkin suuntaan! Musta tuntuu, että aika menee ihan tajuttoman nopeesti ja kesä on ihan just ohitte jo :/ ihan paskaa suoraan sanottuna! Mutta talvella kerkee sitten varmaan kirjottelemaan enemmän kun istuskelee sisällä päivästä toiseen -.-  Mutta oon tänä kesänä ylittänyt mun varmaan 10vuotta (vähintään) kestäneen kammon ja käynyt uimassa YLEISELLÄ uimarannalla uikkareissa :''D Vaikka mulla on ollut koko ajan sellanen olo, että joku tuijottaa mun läskejä niin oon silti kerta toisensa jälkeen mennyt sinne uikkarissa..!! Oon siinä mielessä aika ylpee itsestäni, ens kesänä jos pääsis siihen ettei enään edes ajattelis sitä että tuijottaakohan noi jne.. 

Herra X on ollut outo, välttelevä ja jotenkin ihmeellinen  viime aikoina.. kait se on vaan niin,ettei läskin seura vaan enään kiinnosta. Tai sitten työstressiä.. Vai olenko mä vain niin paha huomiohuora, että musta tuntuu etten saa tarpeeksi huomiota häneltä? Vaikka me edelleenkin nukutaan lähes joka yö yhdessä.. Herra X:ä noihin kysymyksiinkin vastatessa kertoi että siitä on tullut aikamoinen tapa.. :) Eikä se mua haittaa (eikä ilmeisesti herra x:ääkään), mä en osaa edes enään nukkua yksin. Kun herra X ei ole nukkumassa mun kanssa, niin mä valvon niin kauan että se on tässä mun vierellä ja nukkuu munn kanssa.. Vaikka hän nukahtaa lähes aina ensimmäisenä ja kuorsaa/tuhisee mun korvanijuuressa niin siltikään en saa unta ilman häntä. Kaikkeen sitä oikeesti ihminen tottuukin.  Mä ajattelin tehdä sellasen super pitkän matkan johonkin todella kauas.. Haluun vähän vaihtaa maisemaa edes hetkeks tästä kaikesta, en nyt tarkota herra X:ästä vaan yleisesti, mä tykkään edelleen tosta ihmisestä ja se on mulle korvaamaton.. Ottaisin herra X:än mukaan ihan mihin sitten menenkin :D 

Syömisistä en nyt jaksa lässytellä sen kummemmin, päätin joka tapauksessa vähän ainakin keventää tota mun ruokavaliota ja pysytellä ehkä kohta kokonaan salaattilinjalla niin helpottaa noi läskiahdistukset ehkäpä edes jonkun verran! Ahdistaa että painoa on tullut lisää ihan tajuttoman paljon ja mulle on mega läski olo koko ajan. 

Eipä tässä kait sitten sen kummempia.. Mä lähen tästä koht nukkumaan jos vaikka sais tän loputtoman väsymyksen loppumaan edes hetkeksi. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Mäkää en osaa nukkuu yksin.. Täl hetkel mies o kalas ja mul olis aamul enne seiskaa herätys, mut en ees yritä mennä nukkuu enne ku se tulee, ei vaa pysty :D Kiva et oot käyny rannal.. Oon ite haaveillu ties kui kaua et olis kiva mennä biksut pääl ottaa aurinkoo ja käydä uimas, mut ei vaa pysty :/ Eikä se ees johdu siitä että näytänkö tonnikeijult vai en, vaa on joku hemmeti paniikkihäiriö juttu tms.. -.-

    VastaaPoista
  2. Väkisin nukkuminen on syvältä, pyörit sängyssä mont tuntia ja unta ei tuu vaikka mikä olis.. Kannattaa sit mielummin ihan suosiolla vaikka kävellä vähän tai käydä parvekkeella tai jotain et ei makoile sängyssä vaan koska sillon ainakaan ei tuu unta :) Mäkään en oo hetkeen edes yrittänyt nukkua yksin koska ei mulla näköjään oo ees tällä hetkellä tarvetta siihen :D

    Mä joskus menin rantsuun silleen, että sain kauheen ahdistus ja paniikkikohtauksen. Nyt aattelin, et käy varmaan samalla tavalla ja varottelin jo tota yhtä kaveria siitä et jos mulle tulee se niin täytyy lähtee sit samantein. Mut ei onneks tullut pahana ainakaan ja ei se oo kun hetken nykyään kun mennään sinne.. :> Varmaan sellanen pieni paniikki, että mitähän ihmiset aattelee ku näytän tältä yms..

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)