Stalkkaukset!

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Se oli fiksu ja nätti..

Ajattelin taas pikaisesti kirjotella jotain tylsiä kuulumisia tästä muutaman päivän ajalta. Viikonloppu oli rankempi aikoihin, en oottanut että oikeesti yksin oleminen tulee olemaan taas _NOIN_ raskasta. Ja yksin nukkuminen, enpä nukkunut paljoa (ainakaan yöllä..) Eilen illalla musta tuntu super hyvältä kun herra X oli taas nukkumassa mun kanssani.. Mulla oli kauhee ikävä vaikka ei ehkä olis saanut olla?!! Viikonloppuna mä mietin pienessä päässäni,että onkohan mun tosiaan aika alottaa totuttelemaan itseäni siihen että ehkä kohta mun kanssa ei oo ketään enään nukkumassa? Joudun olemaan ja nukkumaan yksin.. Huoh, aikuinen ihminen ja miettii tämmöstä paskaa, kuin säälittävää taas... Mutta ei mulla oo tällä hetkellä tarvetta tai mitään muutakaan sille,että opettelisin nukkumaan yksin tms. Mut pelkään koko ajan että se hetki tulee nopeemmin kuin osaan kuvitellakkaan. Että mua muuten ärsyttää kun pitää pakosti kirjottaa nykyään jokaiseen postaukseen otsikko, ensinnäkään ykskään näistä mitä mulla on niin ei oo koskaan ees liittynyt varmaan millään tavalla näihin kirjotuksiin -.-'
















Voisin muutenkin vaan hengata koneella tunti tolkulla ja katella jotain vastenmielisiä youtubevidoita tai kuvia thinspovihkoon tms. Mua ei kiinnostais mennä pihalle, tai sit kun mua kiinnostais se niin ei yksin. Ja sit jos herra X sattuu olemaan töissä niin ei oo sitäkään seuraa siihen .. oon mä yrittänyt joka päivä käydä juoksemassa edes vähän, tänäänkin pienen lenkin.. mutta kuitenkiiin..  Nyt on ruvennut tulemaan hiukan aikasemmin pimeetä kuin aikasemmin, kohta on taas talvi ja masennus pahenee entisestään.. vaikka sillon on paljon parempi kun ei tarvitse välttämättä valosalla liikkua yhtään missään kun on lähes koko ajan päivästäkin pimeetä. (Näin oon osannut hienosti löytää myös talviajasta hyviä puolia :'D)





Sit muutama sana syömisestä, jos nyt totta puhutaan niin tälleen kauniisti puhuttuna syöminen on paskaa ja ruoka on perseestä!! Mä en tahtois syödä.. enenenenen!! Tänään oon syönyt yhden lämpimän ruuan ja sitäkin pyörittelin lautasella vaikka kuinka kauan.. herkut ja muut tollaset kyllä uppois ja sen jälkeen kauhee läskiahdistus!! Eilenkin söin jotain 6 sellasia täytekeksejä ja melkeen oksensin siitä kun mulla oli niin läski olo.. plääh.. Pääsenköhän mä koskaan tästä eroon vaikka kuinka haluaisin? Veden juominenkin on ongelma, ei kiinnostais kyllä edes yrittää syödä tai laittaa ruokarytmejä kuntoon tai mitään muutakaan. Jotenkin toivotonta edes yrittää jos tietää että hetken päästä asiat on taas samalla tavalla kuin nyttenkin :) 






Mutta koittakaahan jaksella taas ihanat.. Mä koitan syödä vielä jotain iltapalaa ja tommosta!





XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Sain hyvän inspiraation syksyyn ja talveen tosta sun huomiosta, ettei sillon tarvi liikkua valosaan aikaan! Jes, sain jotain positiivista tulevaan pimeyteen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ihanaa :D Täytyy käydä sun blogia lukasemassa samantein ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)