Stalkkaukset!

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Anna minulle hetki aikaa..

Anteeks heti alkuun mun kielenkäyttöni voi olla vähän ''raakaa'' tällä kertaa, oon todella tuohduksissani kirjottanut tän nimittäin. 

Eiköhän tää suhde sit ollut ihan yksinkertaisuudessaan tässä (taas kerran ja nyt ihan oikeesti lopullisesti ainakin mun osaltani), mä en jaksa tota loputonta syyttelyä asiasta mihin mulla ei periaatteessa ole osaa eikä arpaa silleen ja loputonta todistelua lisäks kaikesta mitä oon tehnyt, missä oon ollut, kenelle oon tyyliin puhunutkin yms. 

Tää juttu tapahtu joku 2-3viikkoa sitten perjantaina, kun mun kaveri ilmotti että mysteeri oli ollut yks viikonloppu baarissa (joka oli just sellanen viikonloppu, että mulla ja mysteerillä oli kauhee riita päällä), ja mysteeri oli pussaillut jonkun muijan kanssa ja lähtenyt sen luo jatkoille KAHDESTAAN kyseisen naisen kanssa!? Mun mielestä toi ei ollut mikään mahdoton ajatuks koska oltiin tapeltu ihan huolella ja haukuttu tyyliin toisemme pystyyn + mysteeri feidas mut ja sano että voin painua sinne mistä oon tullutkin ja kaikkee muuta paskaa. Noh, mä sitten todellakin suutuin ihan suunnattoman paljon siitä asiasta mysteerille, ja itkin puhelimeen että on se jumalauta kumma kun mua syytetään pettämisestä, hyväkskäyttämisestä ja kaikesta ja sitten itse tekee tollasta?!! Mysteeri kuitenkin vakuutti mulle, että asia ei oo noin että se olis ollut kaverinsa luona pelaamassa tms sillon ja pläääh... Mä uskoin tottakai mysteeriä ton sotkun jälkeen ja jatkettiin normaalisti (oikeestaan meillä meni paljon paremmin sen jälkeen kun toi sotku oli selvitetty.) Nyt sitten tänään (ja lähes joka pv on kysellyt,  että onko mun kaveristani kuulunut jotain ja voinko antaa sen numeron jne..) mysteeri halus että otan selvää kuka se muija on jonka kanssa toi muka oli lähteny sinne jatkoille, soitin kaverilleni joka oli _todella oudon_ kuulonen tosta että ollaan edelleen yhdessä mysteerin kanssa enään ylipäänsä! Mysteeri tottakai epäilee, että mä olen keksinyt koko pettämiskuvion ihan huvikseen ja syyttää mua millon mistäkin asiasta, mä en todellakaan aijo nyt ottaa siihenkään mitään yhteyttä koska en jaksa olla kenenkään  heittopussina, mä oon tässä mysteerin takia yrittänyt kaikin voimin saada mun  syömiset/muutenkin elämän järjestykseen ja paskaa saan palkakseni siitä, kiitos!

Haluskohan se ''kaveri'' ihan tosissaan vaan sabotoida meiän suhdetta selittämällä tota paskaa mulle?? Miten ihmeessä se edes osu just oikeelle viikonlopulle ton kanssa, kun en puhunut kenellekkään paitsi serkulleni tosta riidastakaan.  Noh, nyt jos luet tätä blogia niin  voin kertoa että sä onnistuit, sä onnistuit pilaamaan mun parisuhteeni lisäksi myös meiän kaverisuhteen, koska emmä halua olla tollasen kusipään kanssa tekemisissä joka keksii paskaa joka suunnasta! ONNEA!

Terveisin: Ihmisten heittopussi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)