Stalkkaukset!

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Mul on ote jonka mä en anna ikinä livetä ;)

Kuten arvasinkin, niin mysteerillä menee myöhään. Itse olin jo ennen klo: 22 kotona ehkä vähän turhan aikasin mutta mua alko väsyttämään ihan tajuttoman paljon, niin en vaan jaksanut olla kaverilla. Juoksin sellasen kilsan sitten kotiin täyttä päätä ja eihän mua tietenkään enään sen jälkeen väsyttänyt ollenkaan.. Muutama lasi valkoviiniä ja surkee leffa tässä kotona yksin suklaalevyn kanssa ja nyt väsyttäis taas, mutta mun ongelma on se, että kun ootan nyt että mysteeri tulis kotiin niin en saa nukuttua :D Siis mä makasin jo jonkun reippaan tunnin tossa sängyssä, mutta eih... En nukahtanut! Silmät on kipeet ja väsyttää, mutta ei tuu vaan unta. En osaa TAASkaan nukkua yksin :/ Tää on jotenkin niin perseestä koska mysteeri tekee edelleen sillon tällön myös yövuoroa duunissa, niin mun yöt menee sitten siihen kun en saa nukuttua.. Aikuinen ämmä eikä osaa nukkua yksin, noloa? :D Mä oon sellanen ihminen vaan kun totun johonkin niin mun on vaikee päästä siitä tavasta eroon, samaten oon tosi koukkuun jäävä ihminen monessakin asiassa. En kehtaa kuitenkaan ruikuttaa mysteerille koko ajan, että alkais tulla jo kotiin että mä pääsen nukkumaan... Kyllä se soitti mulle tossa ja sano, että menee myöhään kuten olin varautunutkin siihen jo... Mulla kun menee uni ohi niin sitten ei nukuta enään koko yönä, mutta ei se mitääään... 

Mulla on muutaman päivän blogikirjotukset lukematta ja tässähän tää aika menee kuitenkin rattosasti, katon yhtä keikkavideoo ja se kestää ainakin tunnin verran niin ei oo tylsyydestä ainakaan mitään hätää. Mä oon alottanut taas ton järkyttävän yösyömisen, en saa nukuttua jos mä en syö illalla yhtään mitään. Mut sitten jos syön illalla niin mulla on aamulla ihan järkyttävä nälkä taikka herään jo yöllä muutamaan kertaan siihen kun on _PAKKO_ saada jotain ruokaa, heikottaa, vatsaan sattuu jne. Vesi ei auta tohon, mutta tee on loistava vaihtoehto sit siihen ja jotain pienen pientä syötävää samalla. Niinku nyt, söin tossa 21 aikaan kaverilla vähän ja nyt olis ihan järkyttävän kauhee nälkä, silleen että vatsaan sattuu ihan hulluna :D Varmaan siis pakko mennä kaivamaan jotain syötävää, tein sämpylöitä tossa alkuviikosta niin kait yhen sellasen vois suuhunsa laittaa ja kupillisen kamomillateetä :P SE ON NIIN HYVÄÄ <3 Oon kauhee teehullu, en voi olla päivääkään ilman sitä.. Alotan jokaisen aamun vähintään kahella kupillisella teetä, enkä siinä mielessä että se poistaa nestettä paljon vaan siinä mielessä, kun se on niin hyvää.. Ilmat kun kylmenee ja pimenee niin ei oo mitään parempaa ku juoda kuumaa teetä peiton alla!! 

Mitäs muuta mä sitten jaarittelisin teille, mulla olis oikeesti _niin_ paljon kirjotettavaa mutta ne on aika sellasia henk.kohtasia mun ja mysteerin elämästä niin en vaan voi kirjotella niitä kaikkien luettavaksi :D Ja oon tosta meiän tilanteesta/parisuhteesta kertonut jo vähän liikaakin tänne niin en viitsi sitäkään enää jatkaa. Mutta, mä en oo todellakaan kertonut kaikkea teille.. Saattaa kuulostaa hankalalta tää meiän suhde, mutta ei se välttämättä oo sitä jos tietäis _KAIKKI_ asiat jotka vähänkin liittyy tähän suhteeseen, niin ymmärtäisitte varmasti miks mä edes olen tässä vielä. Mä rakastan tota ihmistä vaan niin jumalattoman paljon,etten mä halua lähteä tästä mihinkään oikeesti. Joskus tuohtuneena oon sanonut mysteerille "mee pois, painu helvettiin, jätä mut rauhaa, en halua olla sun kanssa, yms.. ", mutta ihan oikeesti todellisuudessa mä en halua tota. Me ollaan mysteerin kanssa puhuttu tosta asiasta todella paljon, mutta silti noita riitatilanteita tulee niin paljon että ei mitään rajaa. Me ollaan mysteerin kanssa niin samanlaisia, että moni joka on kattonut tätä tilannetta vierestä on ollut sitä mieltä ettei tästä tuu yhtään mitää.. Kaks todella vahvaa, temperamenttistä ja jääräpäistä ihmistä ei oo mikään maailman hienoin vaihtoehto, mutta sillon kun meillä menee hyvin niin meillä menee oikeesti ihan todella mahtavasti, mulla ei oo koskaan kenenkään kanssa mennyt edes noin loistavasti! Musta tuntuu hyvältä olla mysteerin kanssa jne... :D Jooh, mun ei oo pitänyt enään puhua tästä yhtään mitään mutta, emmä nyt keksinyt yhtään mitään muutakaan kerrottavaa..

Nyt mä meen keittämään muutaman kupin teetä tässä välissä ja sitten alotan lukemaan teiän blogejanne jos niitä on ilmestynyt tässä muutamassa päivässä (ei oo kait sitäkään kun ne viimeks luin...), joskus mulla on ollut kakskin viikkoa etten oo lukenut ensimmäistäkään blogikirjotusta niin sit niitä on kasaantunut ihan järjetön määrä ja siinä menee ainakin kaks päivää, että on taas perillä mitä missäkin blogissa tapahtuu :D Mutta ihan mahtavaa, että ihmiset jaksaa kirjotella ja kertoa elämästään niin paljon, tykkääntykkääntykkään, mulla on muutama blogi mistä tykkään erityisen paljon ja seuraan niitä mahd.usein heti ensimmäisenä :D! 

Mutta nyt hauskaa yön jatkoa kaikille, mä jään oottelemaan koska se herra suvaitsee saapua kotosalle takasin! ;)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)