Stalkkaukset!

torstai 25. syyskuuta 2014

Mieletöntä?

Ensin mysteeri pyytää anteeks multa sen käytöstään, kun on mielestään käyttäytynyt turhaan itsekkäästi ja kaikkee tollasta, sitten hetkee myöhemmin se taas alottaa sen turhan raivoomisen :__: Mä en tiedä mitä mun pitäs sanoa, kysyy et onks tolla miehellä menkat vai mikä sen ongelma on ?? Tosin me juteltiin tossa vähän siitä, että miten rankkaa aikaa tää on meille molemmille nyt ollut, mutta wääääh, en tiedä! Mulla on ajatukset solmussa ton miehen kanssa että en tiedä mitä ihmettä mä tässä oikein ajattelen! 

Oon kirjotellut tätä tässä illan mittaan, mutta en oo jaksanut vielä tallentaa kun mun mielestä tää kirjotus vaikuttaa taas niin tylsältä, ettei mitään järkeä tässä :D Mutta ei se mitään, mua on helpottanut todella suuresti kun oon saanut kirjotella tähän blogiin kauheesti mun kaikkia ajatuksia vaikka näissä ei ookkaan mitään järkeä, moni on varmaan huomannut että mun mielialat vaihtelee edelleen todella suuresti :D Oon yrittänyt oppia elämään vaan sen kanssa, että mun elämä on yhtä pientä vuoristorataa koko ajan, tosin mysteeri sano että muutamassa viikossa mun mieliala on jotenkin tasottunut (mutta ei vielä tarpeeks ollakseen ''normaalia''.)..
Jotenkin on tiedättekö vaan niin hiton rankkaa kun mielialat vaihtelee koko ajan!

Mutta eipä mulla oo muuta tällä kertaa, palailen varmaan huomenna taas kirjottelemaan jotain todella typerää ja turhaa :D heippa!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)