Stalkkaukset!

perjantai 19. syyskuuta 2014

Pizzaperjantai

Jooh, kuten kerroin eilen niin mysteeri halus jutella mun kanssa vielä illalla, se johti siihen että tuli taas kauhee tappelu ja huudettiin tyyliin vaan toisillemme ja mä itkin itkupotkuraivari itkua ihan täysii, mysteeri sano mulle vaan tyynesti että lopeta toi vitun pelleily... Niin kylmästi ku vaan pysty :D Siinä vaiheessa viimeistään mulla kärähti pääkopassa ja sanoin sille, et painuu helvettiin samantein.. Emmä jaksa olla enään ihmisen heittopussina ollenkaan ja tää suhde oli tässä, mulla on niin paljon parempi olla sit ilman sitä kerta se haluaa mun todistelevan KAIKEN mitä teen..

Tänään on ollut ihan hyvä päivä, en oo murehtinut hetkeäkään. Muutaman siiderin tässä illalla oon juonut ja ollut kaverin kanssa.. Tehtiin pizzaakin ja kaikkee siistii.. Mutta hauskaa viikonloppua kaikille..



XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)