Stalkkaukset!

lauantai 13. syyskuuta 2014

ei mitään järkevää

Ajattelin taas vähän kirjotella kaikkee tylsää diipadaapaa teille tälleen illan päätteeksi kun en muutakaan tekemistä keksinyt, oon juonut tässä muutaman siiderin ja tuntuu ihan mahtavalta tää olo pitkästä aikaa. Ollaan mysteerin kanssa vaan puhuttu viimeset kolme päivää tästä meiän suhteesta, tilanteesta ja kaikesta mahdollisesta siltä väliltä. Nää kolme päivää on taas mennyt ihan mahtavasti, mutta välillä mun mieleen palaa ajatus että mitä helvettiä mä teen?! Oon ton ihmisen heittopussina ja odottelen nyt taas sitä hetkeä kun hän päättääkin, ettei halua olla mun kanssani? Miks mä teen näin, miks mun pitää olla läheisyysriippuivainen ja ihminen joka ei osaa oikeesti olla yksin!!?? MIKSI!! Tää on niin paskaa etten taas tiedä mitä mun pitäs sanoa tähän. Varmaan sen takia mä tässä kirjottelen nyt, että voin sitten taas hetken päästä todistetusti valittaa miten paskaan suhteeseen oon päätynyt. Mutta onneks mulla on tää blogi niin voin tehä sitä vapaasti :D 

Mutta ei mulla tänään muuta tässä, jatkan siiderin juomista ja mysteeri kattelee kaverinsa kanssa tossa koripalloa. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)