Stalkkaukset!

maanantai 22. syyskuuta 2014

Rakkaus on sodan kaltainen

Musta on jännä, että meillä menee mysteerin kanssa hyvin niin kauan kunnes sen pitää mennä töihin, sille tulee kauhee stressi tai jotain ja sit se on koko ajan vittuuntunut, tiuskii mulle ja oon niinku ilmaa sen edessä vaan.. Niinku tänään, soitin sille neljän jälkee vähän ja sit ajattelin et se yllättyis kerranki ku soitan sille, mutta paskanmarjat sain haukut päälleni.. ''Anna mulle ruokarauha, mulla on akku lopussa ja pitää soittaa kaverille, en ehdi keskustelemaan sun kanssa koko ajan''.. Ja ties mitä muuta, ai että tuntu mahtavalta sellasen viikonlopun jälkeenet kaikki on menny ihan täydellisesti 2pv!!!! Oikeesti mitä vittua täällä tapahtuu suoraan sanottuna. 

Antaa olla nyt taas tosta aiheesta tällä kertaa tää tässä , koska en jaksa miettiä tällä hetkellä että mitä ihmettä mä olen tehnyt saadakseni tollasta kohtelua ylipäänsä edes, mun mielestä kaikki on mennyt ihan täydellisesti. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)