Stalkkaukset!

torstai 11. syyskuuta 2014

Pitkästä aikaa!!

Mulla on niin paha olla, etten oo pystynyt edes blogiini kirjottamaan aikoihin.. Emmä tiedä tuleeko tästä elämästä enään koskaan yhtään mitään, mutta mä oon oikeesti ainakin yrittänyt. 

Mä oon niin väsynyt, etten jaksa teille edes kertoa kummempia kuulumisia nyt.  Mutta tässä ajassa on tapahtunut niin PALJON ,oikeestaan viimesen reilun puolenvuoden aikana on tapahtunut enemmän kuin PALJON! Mutta nyt viimeaikoina tää elämä on tuntunut jotenkin ihan uskomattomalta paskalta. 
Mun menneisyys on alkanut kummittelemaan oikein huolella mun päässäni, siis olen ollut parisuhteessa narsistin kanssa n.5vuotta joskus aikanaan ja se oli yhtä helvettiä voin kertoa. Mun ja mysteerin suhde on ollut yhtä sotkua viime aikoina, se on luvannut joka toinen päivä tukea mua ja joka toinen päivä se on kertonut miten sen voimat ei riitä tähän. Mä sitten sanoin sille ihan suoraan , että lähtee menemään oikeesti jos siltä tuntuu, no eilen se sitten lupas että tukee mua. Tänään kaikki olikin päin  helvettiä heti aamusta lähtien, se vaan yksin kertasesti räjähti mulle päin näköä ja sain kuulla ne sanat mitkä oon nyt viimesenä halunnut kuulla.  ''selviä yksin''.... Mä en edes tiedä mitä kirjottaisin tänne koska mua vituttaa, harmittaa, ahdistaa ja kaikkea muuta paskaa. No kuitenkin, oon alkanut TAAS saamaan ahdistus ja paniikkikohtauksia lähes päivittäin, melkeenpä joka kerta ilman syytäkin!! Just sillon kun oikeesti tarviin mulle tärkeimmän ihmisen tukea niin se lähtee menemään. Mä nyt päätin, että en todellakaan ota itse yhteyttä siihen. Oon kyllästynyt olemaan kyseisen ihmisen heittopussina, ensin ollaan mun kanssa ja hetken päästä heitetään nurkkaan oottamaan ja sit taas ollaan! 
EI TÄSTÄ TUU MITÄÄN!!!! Mä laitoin kyseisen ihmisen takia mun syömiset kuntoon, aloin käymään terapiassa ja yrittänyt kaikkeni että meillä olis YHDESSÄ tasapainonen elämä ja paskaa saa palkakseen! 

Tekis vaan mieli vetää päänsä sekasin koska tää todellisuus on ihan täydestä perseestä! Varmaan huomenna vois vetää sellaset kunnon itkupotkuraivari kännit ja itkee paskaa elämäänsä yms :D Mutta ei mulla muuta... 

Kiitos jos joku jakso oikeesti lukea tätä lässytystä <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)